Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 58

Ämne: Handelsboden

  1. #21
    honda500
    Gäst
    Tack!

  2. #22
    honda500
    Gäst
    Ni som har beställt från England, hur många dagar brukar det ta innan ni får hem grejorna?

  3. #23
    Medlem Hamres avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Ort
    Lysekiiil
    Inlägg
    435
    Citat Ursprungligen postat av honda500 Visa inlägg
    Ni som har beställt från England, hur många dagar brukar det ta innan ni får hem grejorna?
    Ca en vecka
    Put something nice between your legs, Street Triple.
    Jag Vägrar Kategoriskt Customhoj!

  4. #24
    honda500
    Gäst
    Jag beställde förra fredagen och den skickades samma dag. När jag frågade personen som jag hade haft kontakt med så sa han att det skulle ta 4-5 arbetsdagar. Så jag tycker att jag borde ha fått den idag. Kompisar som har beställt data prylar och så vidare har sagt att det oftast mer än vecka innan det kommer fram. Jag har nu iaf mailat snubben igen och får se vad han säger.

  5. #25
    Citat Ursprungligen postat av RobbeS Visa inlägg
    Nä, egentligen inte. 4Bikers är deras eget märke som dom sätter på olika produkter dom köper in och säljer. Produkterna säljs i resten av världen, ev också i Sverige, under andra namn. Ta till exempel Handelsbodens intercom som dom kallar 4 bikers och säljer för drygt 2000 spänn för två st. Jag köpte exakt samma (2 st) för 390 kr från Hong Kong via ebay.uk men utan 4 bikers loggan.
    Hejsan!
    om du är nöjd med din intercom från Hong Kong skulle jag vara tacksam om du kunde ge mig websidans adress,skulle också behöva dessa! om dom nu finns på annat håll än ebay....
    Klockrent även vid övningskörning då man på en gång får veta vad och när man kör på fel sätt
    Bättre göra något kul idag!än att vänta till i morgon

    Min hojsida http://viragomannen.bloggo.nu/category/start

  6. #26
    honda500
    Gäst
    Var igår och provade på Jofama differ byxor. Är det någon som har erfarenhet av dessa byxor?

    Förutom louis i tyskland, finns det några andra firmor på nätet som ni använder som är billiga?


    Hur brukar det vara på mcmässan, brukar jofama och andra märken sälja sina kläder till rabatterade priser på mässan?

  7. #27
    Citat Ursprungligen postat av Viragomannen Visa inlägg
    Hejsan!
    om du är nöjd med din intercom från Hong Kong skulle jag vara tacksam om du kunde ge mig websidans adress,skulle också behöva dessa! om dom nu finns på annat håll än ebay....
    Klockrent även vid övningskörning då man på en gång får veta vad och när man kör på fel sätt
    http://www.ebay.co.uk/itm/Motorcycle...#ht_5144wt_960

    Sök på BT inercom på Ebay.uk så hittar du fler alternativ. Säkert också billigare

  8. #28
    honda500
    Gäst
    Börjar undrar om jag har blivit blåst? Jag mailade dem i fredags men har ännu inte fått något svar. Sist jag mailade dem var en lördag och de svarade samma men den här gången svarade de inte.

    Får avvakta och se om jag får något svar på måndag. Har de må ni tro sån här system så att de kan spåra paketet?

  9. #29
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Tyvärr en till nackdel med att näthandla.Men hoppas det löser sig.Och ja dom brukar ha lite specialpriser på mässan.

  10. #30
    honda500
    Gäst
    jag har betalat via paypal, ska inte paypal fungera som en säkerhet för bägge parterna?

Liknande ämnen

  1. Handelsboden malmö bjuder in 30/3
    Av Nilsson i forum Träffar & Körningar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-26, 19:19
  2. Handelsboden till Umeå
    Av erkagn i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 14:00
  3. Handelsboden
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-10-03, 14:12

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •