Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: lindroths mc center

  1. #1
    böörje
    Gäst

    lindroths mc center

    bfbfdbhf
    Senast redigerat av böörje den 2011-11-16 klockan 11:17.

  2. #2
    Ankan1
    Gäst
    Och vad är problemet !?.Att säljaren kommer från Piteå och har bockskägg !?.Om det är enda orsaken så skärp dig.

  3. #3
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Talking

    Träffade några trevliga från Pite i somras. Dom hade inte bockskägg å va inte mcförsäljare. Förklaring.
    Jan

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av böörje Visa inlägg
    ja som rubriken säger,,jag kommer aldrig mer sätta min fot på detta ställe,,en säljare från pite hållet med bockskägg,,,,brrrrrrr vilken narciccist (stavning) värre än jehovas då dom kommer,,vikken idiot
    Kan bara instämma i dom andra svaren. De Pitebor jag träffat är jättetrevliga så det kan inte vara felet. Då måste det vara att det växer hår i ansiktet på honom och i så fall är jag också en narcisistisk idiot.
    Ove

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av böörje Visa inlägg
    ja som rubriken säger,,jag kommer aldrig mer sätta min fot på detta ställe,,en säljare från pite hållet med bockskägg,,,,brrrrrrr vilken narciccist (stavning) värre än jehovas då dom kommer,,vikken idiot
    Om du blivit felaktigt behandlad, så tror jag inte det beror på vederbörandes bockskägg eller att han är från Piteå. Tänk på att såna uttalanden kan väcka mycket starka känslor.
    Jag har själv träffat trevliga Pitebor och även folk med bockskägg. Även haft det själv en period.

  6. #6
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Min man har bockskägg...

  7. #7
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Citat Ursprungligen postat av böörje Visa inlägg
    bfbfdbhf
    Aha det var så du menade! =) Om du nu anser dig ha blivit illa behandlad hade du gärna fått utveckla det lite mer, då hade du kanske fått mer förståelse här.

    //Fd Pitebo med ett ibland lite orakat uppträdande.
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  8. #8
    Skulle vara lite intressant att veta vad den dåliga behandlingen egentligen bestod av? "Bfbfdbhf" är ju en lite dålig beskrivning....
    Rent generellt så har väl mc butiker, inte alla, lite brister i kundbemötande. Dvs servicevilja... Beror väl möjligtvis på att mc intresse går före serviceintresse vid anställning...

  9. #9
    Medlem GeländeSports avatar
    Reg.datum
    aug 2010
    Ort
    Tyskland
    Inlägg
    85
    Citat Ursprungligen postat av RobbeS Visa inlägg
    Skulle vara lite intressant att veta vad den dåliga behandlingen egentligen bestod av? "Bfbfdbhf" är ju en lite dålig beskrivning....
    Ja, det ger ju utrymme för flera tolkningar. Den som kommer ihåg det ursprungliga inlägget kan ju gissa. Själv tror jag att "Bfbfdbhf" är en förkortning som då kan stå för:

    Blev förbannad, borde förstått det, Böörje hatar frireligiösa

    alternativt:

    Betalade för bromsservice, fick defekta belägg, handlaren flydde

    eller kanske mest troligt:

    Böörje får bara fjun, detta bockskägg har flyt

  10. #10
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Finns även kunder som är stendryga med,man skulle ha lust att kasta ut dom ur butiken,jag jobbar ej i butik men har hört,det värsta jag hörde var kunden som sa..jo jag skulle villja provköra den här hjälmen så jag vet om jag törs beställa den på nätet man kan ju fundera på vad man tänker med. nu menar jag ju inte att det var så i detta fall,för jag vet det finns firmor som är kass.

Liknande ämnen

  1. Varning för Honda MC Center i Göteborg!
    Av EMH i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2014-03-16, 21:08
  2. I kväll är jag hos Triumph Center
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-20, 07:12

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •