Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Servicemanual FZ8 -11

  1. #1

    Servicemanual FZ8 -11

    Någon som vet var man kan hitta servicemanualen till FZ8 - 2011?
    Har letat med ljus och lykta...

  2. #2
    Nu har jag hittat några servicemanualer i alla fall och lagt upp dem på min hemsida. Om någon har fler som ni önskar få upplagda så skicka ett PM så fixar jag det.
    Sidan hittar ni på http://www.cribbe.com

  3. #3
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Det är väl de där manualerna verksta'n brukar ha? Som vad de ska göra vid vissa servicar? I så fall skulle en Scrambler -06 och en Street Triple R -09 sitta fint. Ägarmanualerna har jag redan men dessa andra vore intressanta.
    Senast redigerat av Nina den 2011-10-05 klockan 10:08.

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Det är väl de där manualerna verksta'n brukar ha? Som vad de ska göra vid vissa servicar? I så fall skulle en Scrambler -06 och en Street Triple R -09 sitta fint. Ägarmanualerna har jag redan men dessa andra vore intressanta.
    Jag skall se vad jag kan hitta. Finns det andra här på forumet som har service manualer liggandes så hojta till ni oxå så kan jag lägga upp dem så kan vi dela på våra erfarenheter.

  5. #5
    Medlem Mavve65s avatar
    Reg.datum
    aug 2010
    Ort
    Täby
    Inlägg
    301
    Citat Ursprungligen postat av cribbe Visa inlägg
    Någon som vet var man kan hitta servicemanualen till FZ8 - 2011?
    Har letat med ljus och lykta...
    Hej
    Är det denna du menar?
    http://www.ymenvom.nl/new/manuals/U39PE0_1.PDF

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av Mavve65 Visa inlägg
    Tack! Det är dock inte denna som jag eftersträvar, det är "bara" manualen till hojen. Det är hela servicemanualen som jag vill åt, dvs hur hojen är uppbyggd i minsta detalj :-)
    Om det är någon som vill ha manualen ovan ligger den i alla fall upplagd på min sida.

  7. #7
    För er som är intresserade har jag nu komplett service manual för Yamaha FZ8 2010 och framåt

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •