Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 46

Ämne: Harley

  1. #11
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378
    Ha ha.......verkar ju faktiskt så.....han störtade ju så man såg honom inte.

    Tror nog inte han skadade sig iallafall men självförtroendet fick nog sig en törn?

  2. #12
    Man hade nog själv blivit aningen paff när man plötsligt upptäcker att underlaget inte längre består av asfalt, utan bytts ut till stubbar, sten och halvmeter högt gräs.

  3. #13
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378
    Jag försökte köra med låst bromsskiva,gick inte heller så bra.8)

  4. #14
    Samma här och hade oturen att mina kollegor på jobbet stod i ett fönster och kollade. Den la sig så grannt på ena sidan må du tro, kändes lite fånigt, men bytte till en Harley strax därefter och som sagt, dom är himla lättkörda

  5. #15
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378

  6. #16
    Jag har provkört en Sporster 883. Den var väldans smal och liten.

  7. #17
    Innan jag bestämt mig för att köpa Varaderon så var jag inne på att skaffa en sportster 1200. Jag körde in till Mickes motor i Växjö när HD var och visade sina maskiner, sportsten jag testade var helt kass gasen kom precis som den ville, ena ögonblicket hände inget när jag gasade nästa drog den iväg så att man knappt hängde med . Vibrationera var aldeles förfärliga inget kul alls det var 07or. När jag påtalade för deras repecentanter att den var felaktig så tittade dom på mig aldeles oförstående. Jag bestämde mig för att aldrig en HD.
    Jan-Olov

  8. #18
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259

    Thumbs up

    Döm aldrig nya hojkompisar efter emblemen på tanken. Erfarenheten har talat.
    Jan

  9. #19
    Citat Ursprungligen postat av räven Visa inlägg
    Döm aldrig nya hojkompisar efter emblemen på tanken. Erfarenheten har talat.
    Helt riktigt, jag kommenterade endast maskinen.
    Jan-Olov

  10. #20
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Jan-Olov Visa inlägg
    Jag körde in till Mickes motor i Växjö när HD var och visade sina maskiner, sportsten jag testade var helt kass gasen kom precis som den ville, ena ögonblicket hände inget när jag gasade nästa drog den iväg så att man knappt hängde med . Vibrationera var aldeles förfärliga inget kul alls det var 07or.
    Precis samma erfarenhet gjorde jag häromåret när deras roadshow var i Stockholm. Varje gång jag växlade lät det som en stenkross i växellådan, den vibrerade så att plomberna i munnen nästan skallrade loss och backspeglarna satt så placerade att jag såg mina egna händer. För mig är det ett under att någon ens vill ha skräpet. Därefter körde jag en Dyna Wide Glide, en riktigt trevlig bekantskap som jag inte skulle ha något emot att äga. Men priset var naturligtvis orimligt högt.....för min plånbok.
    ~ Mats

    Min blogg

Liknande ämnen

  1. Harley
    Av honda500 i forum Custom
    Svar: 110
    Senaste inlägg: 2014-05-10, 17:47
  2. Harley
    Av Hondamannen i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2014-01-17, 18:03
  3. Harley 500 på G?
    Av Knarr i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2013-08-28, 14:22
  4. harley
    Av Hondamannen i forum Custom
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2013-01-03, 12:16

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •