Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Zeeuus presenterar sig.

  1. #1
    Medlem Zeeuuss avatar
    Reg.datum
    jul 2011
    Ort
    Värmdö
    Inlägg
    136

    Zeeuus presenterar sig.

    Hej,

    Jag är en oftast glad kille på 36 som har köpt min första hoj.
    Det blev en Honda CB 900 från 81, nästan lika gammal som jag själv.

    Jag håller på att ta A-kortet och ville ha en billig och vanlig hoj att börja med. Tyvärr har den strategin gjort att jag har mekat lika mycket med hojen som jag har kört den.

    Efter att ha surfat runt på lite olika forum så fastande jag här, speciellt för de små utflykterna vilket jag gärna kommer med på så fort jag löst mina hoj problem. (Får övertala min handledare tills jag lyckas ta "lappen", men det blir nog inte så svårt.)

    Jag trivs bäst med kurviga vägar i normalt tempo och tycker fortfarande att grus är obehagligt nyckfullt, men det är väl en erfarenhetsfråga.

    Nu hoppas jag att ni fått en lite bättre bild av vem jag är och tveka inte att höra av er om ni har några frågor.

  2. #2
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Citat Ursprungligen postat av Zeeuus Visa inlägg
    Hej,

    Jag är en oftast glad kille på 36 som har köpt min första hoj.
    Det blev en Honda CB 900 från 81, nästan lika gammal som jag själv.

    Jag håller på att ta A-kortet och ville ha en billig och vanlig hoj att börja med. Tyvärr har den strategin gjort att jag har mekat lika mycket med hojen som jag har kört den.

    Efter att ha surfat runt på lite olika forum så fastande jag här, speciellt för de små utflykterna vilket jag gärna kommer med på så fort jag löst mina hoj problem. (Får övertala min handledare tills jag lyckas ta "lappen", men det blir nog inte så svårt.)

    Jag trivs bäst med kurviga vägar i normalt tempo och tycker fortfarande att grus är obehagligt nyckfullt, men det är väl en erfarenhetsfråga.

    Nu hoppas jag att ni fått en lite bättre bild av vem jag är och tveka inte att höra av er om ni har några frågor.
    Välkommen hoppas du kommer att trivas här.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  3. #3
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Hej å välkommen! Och asfalt är bara transportsträcka till det skojiga gruset. =)
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510

    Smile

    Citat Ursprungligen postat av Zeeuus Visa inlägg
    Hej,

    Jag är en oftast glad kille på 36 som har köpt min första hoj.
    Det blev en Honda CB 900 från 81, nästan lika gammal som jag själv.

    Jag håller på att ta A-kortet och ville ha en billig och vanlig hoj att börja med. Tyvärr har den strategin gjort att jag har mekat lika mycket med hojen som jag har kört den.

    Efter att ha surfat runt på lite olika forum så fastande jag här, speciellt för de små utflykterna vilket jag gärna kommer med på så fort jag löst mina hoj problem. (Får övertala min handledare tills jag lyckas ta "lappen", men det blir nog inte så svårt.)

    Jag trivs bäst med kurviga vägar i normalt tempo och tycker fortfarande att grus är obehagligt nyckfullt, men det är väl en erfarenhetsfråga.

    Nu hoppas jag att ni fått en lite bättre bild av vem jag är och tveka inte att höra av er om ni har några frågor.
    Välkommen hit. Lägg på riktiga däck typ Anakee, så kan du också lämna transportsträckorna och uppleva det verkliga Sverige.
    Man behöver inte köra som en galning bara för att det är grus, men det är kul.

  5. #5
    Medlem sally101s avatar
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    NV Skåne
    Inlägg
    78
    Välkommen till forumet

  6. #6
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Välkommen hit. Lägg på riktiga däck typ Anakee, så kan du också lämna transportsträckorna och uppleva det verkliga Sverige.
    Man behöver inte köra som en galning bara för att det är grus, men det är kul.
    Tror ej det finns Anakee som passar på hans hoj.Kör med Anakee själv,bästa däcket tycker jag,men funkar sådär på grus,märker ingen skillnad mot vanliga däck.Det ska vara grövre däck om jag skulle åka grus ofta

Liknande ämnen

  1. Honda presenterar sina 2011:or
    Av pewa i forum Nyhetsarkiv
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-11-09, 14:59
  2. HelenaMaria presenterar sig.
    Av HelenaMaria i forum Ny på forumet
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 22:28

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •