Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Nu är man tillbaka :-)

  1. #1

    Talking Nu är man tillbaka :-)

    Ja vad skall man säga, sålde min sprillas nya CB600 hornet våren 2007 då den hade gått ca:100 mil. Skulle bli pappa och kände väl att det inte riktigt kändes bra att köra runder på en mc.
    Dock så ändrar sig livet och igår 4år sedan traskade jag in på Lillemans MC i Lund och beställde en helt ny Yamaha FZ8-N :-) provade för en Hornet och därefter Yamaha´n och det blev kärlek vid första ögonkastet.
    Så nu hoppas jag bara att tiden skall gå fort tills fredag nästa vecka då jag skall hämta hojen :-)

  2. #2
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av cribbe Visa inlägg
    Ja vad skall man säga, sålde min sprillas nya CB600 hornet våren 2007 då den hade gått ca:100 mil. Skulle bli pappa och kände väl att det inte riktigt kändes bra att köra runder på en mc.
    Dock så ändrar sig livet och igår 4år sedan traskade jag in på Lillemans MC i Lund och beställde en helt ny Yamaha FZ8-N :-) provade för en Hornet och därefter Yamaha´n och det blev kärlek vid första ögonkastet.
    Så nu hoppas jag bara att tiden skall gå fort tills fredag nästa vecka då jag skall hämta hojen :-)
    Grattis och välkommen tillbaka, kör lugnt så får du uppleva både ungar och mc.

  3. #3
    Jo jag skall försöka köra försiktigt, men det kan bli lite svårt med den nya hojen som jag valt....
    Dock kommer jag ha dina ord i åtanke :-)

  4. #4
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Välkommen åter på två hjul och hoppas du får skoj med nya hojen, är ju en hel del kvar på säsongen där nere (era j****r)..
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Välkommen åter på två hjul och hoppas du får skoj med nya hojen, är ju en hel del kvar på säsongen där nere (era j****r)..
    Hrm, vad menar du med det :-) Just nu så öser regnet bara ner och det åskar som f*n.
    Men jag hoppas på bättre väder till nästa vecka.
    Tack för välkommnandet, kommer att besöka forumet i stor utsträckning nu.

  6. #6
    Medlem Mavve65s avatar
    Reg.datum
    aug 2010
    Ort
    Täby
    Inlägg
    301
    Grattis, men man kan väl knappt kalla dig återfallsknutte-eller
    Vad var det som du tyckte var bättre med Yamahan ?

  7. #7
    Nja återfallsknutte är kanske lite tidigt att säga :-)
    Att valet föll på Yamaha istället för Hondan var dels vridet, körställningen, speglarna samt försäkringen som var 2500:- lägre...dock var jag ju inställd på Hondan eftersom jag hade den tidigare men som sagt Yamahan överaskade så pass mycket att valet blev ganska enkel... :-)

  8. #8
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Molgan Visa inlägg
    Välkommen åter på två hjul och hoppas du får skoj med nya hojen, är ju en hel del kvar på säsongen där nere (era j****r)..
    Men Molgan då. Du är väl inte avis? Med den hojen du har så tar ju säsongen aldrig slut, den ändrar ju bara karaktär.

Liknande ämnen

  1. Flytta tillbaka fotpinnar
    Av roggie_49 i forum Mekhörnan
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2014-09-22, 16:00
  2. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2013-08-08, 15:15
  3. Tillbaka igen.
    Av tomahs900 i forum Off topic
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-12-21, 20:57
  4. Tillbaka.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 15:47
  5. Hojen.nu tillbaka efter krasch
    Av pewa i forum Nyhetsarkiv
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 12:29

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •