Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 59

Ämne: Vilken Mc ska jag satsa på?

  1. #21
    Citat Ursprungligen postat av Highway Star Visa inlägg
    Tänkte köpa en helt ny hoj,ser det än mer personligt än bil. Ungefär som en kvinnor.
    Men begagnade kvinnor är väl det bästa man kan få tag i. Man slipper inkörning utan kan bara tuta och köra. Sen både vet och kan dom ju vad dom ska göra också

  2. #22
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av akems Visa inlägg
    Ta och kolla lite på vad som gäller om det skulle hända något också när du provkör,en del handlare har ganska häftiga självrisker.
    Är synnerligen klokt att göra, kan nog ligga uppemot 10.000:-
    ~ Mats

    Min blogg

  3. #23
    Ok då ska jag provköra. Ang beg kvinnor så är de toppen,håller med. Men hojen ska va orörd.

  4. #24
    Medlem TMax500s avatar
    Reg.datum
    feb 2010
    Ort
    Göteborg (Västra Frölunda)
    Inlägg
    522
    Nu har du ju redan kommit fram till det... men som sagt, provkörning är det enda som funkar för att du skall hitta din hoj. Här har snackats XJR, BMW 1200, Thunderbird och fler därtill. Men det är en j-a skillnad på en XJR och en Thunderbird. Och det är bara du som kan avgöra på vilken hoj du trivs bäst.
    Så terrorisera handlarna under ett par veckor, testkör allt möjligt. Då kan du - kanske - komma fram till ditt eget "rätta" val. Eller så blir du som många av oss andra - vill ha en hel drös hojar...

  5. #25
    Medlem simens avatar
    Reg.datum
    mar 2010
    Ort
    Bohuslän Tanumshede
    Inlägg
    194
    De första du skal reda ut hva skal hojen brukas til?? turar? til från jobbet? ellar bara glida omkring i stan
    ___________
    Simen

  6. #26
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510

    Cool

    Som jag nämnde förut, så att om du köper en begagnad Varadero, så kan du ju prova på all slags körning med den. därefter kan du ju bestämma vad du vill satsa på.
    Många gör ju felet att bestämma sig för tidigt och får ångra sig sedan eller köper en hoj till.

  7. #27
    Medlem classe8s avatar
    Reg.datum
    maj 2010
    Ort
    skåne
    Inlägg
    52
    Är det en ny Thunderbird du funderarar på eller den äldre modellen

  8. #28
    Citat Ursprungligen postat av classe8 Visa inlägg
    Är det en ny Thunderbird du funderarar på eller den äldre modellen
    Med ny menar du "storm" då? Har bara sett o provsuttit den vanliga. Den svarta har jag bara läst om,båda är läckra på sitt sätt,kan du ge nå råd där?

  9. #29
    Citat Ursprungligen postat av simen Visa inlägg
    De första du skal reda ut hva skal hojen brukas til?? turar? til från jobbet? ellar bara glida omkring i stan
    ___________
    Simen
    Ja visst,på den punkten är jag säker att jag inte behöver en touring el grusmaskin.

  10. #30
    Medlem classe8s avatar
    Reg.datum
    maj 2010
    Ort
    skåne
    Inlägg
    52
    Jag har nu läst hela tråden och sett att det var en ny hoj du var ute efter.
    Jag tror inte det är några större skillnader på en Storm eller en vanlig. den vanliga finns ju med både 1600 o 1700 motor och med eller utan ABS
    Jag gillar min Thunderbird riktigt mycket. Trevlig motor o bra köregenskaper för den klassen. För några år sedan var jag med sugen på xjr verkar vara en trevlig hoj. Tycker du skall åka och prova båda.
    Senast redigerat av classe8 den 2011-08-03 klockan 20:12.

Liknande ämnen

  1. Vilken hoj.....
    Av rolfmm i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-12-01, 17:52
  2. Vilken hoj?
    Av cribbe i forum Street
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 17:17
  3. HD från 70-talet, något att satsa på?
    Av Trollkarlen i forum Custom
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-08, 21:16
  4. Vilken GPS
    Av Jonas i forum Touring
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-04-13, 18:46

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •