Sidan 2 av 6 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 59

Ämne: Vilken Mc ska jag satsa på?

  1. #11
    Kolla in Suzuki GSX 1400. Fin hoj med retrostuk.....

  2. #12
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Uppfyller alla dina önskningar:



    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  3. #13
    Medlem Ändys avatar
    Reg.datum
    nov 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    59
    Jag köre Night Rod Special för några veckor sedan. Den var brutal och passar en längre person bra. Rätt dyr dock, men jag sålde gamla hojen och la upp en sparplan till nästa säsong.

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av RobbeS Visa inlägg
    Kolla in Suzuki GSX 1400. Fin hoj med retrostuk.....
    Riktigt snygg. Görs modellen än? I så fall hur står den sig mot yamaha xjr 1300?

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av Ändy Visa inlägg
    Jag köre Night Rod Special för några veckor sedan. Den var brutal och passar en längre person bra. Rätt dyr dock, men jag sålde gamla hojen och la upp en sparplan till nästa säsong.
    Detta är vad jag menar med speciell att äga. Men som sagt dyr. får tänka helt om ekonomiskt när det gäller denna prisklass,men det kan det kanske vara värt.

  6. #16
    Citat Ursprungligen postat av Highway Star Visa inlägg
    Riktigt snygg. Görs modellen än? I så fall hur står den sig mot yamaha xjr 1300?
    Tror den slutade tillverkas 07 eller 08 men det finns många i väldigt fint skick till salu på blocket. Funderade själv på en sådan men ville ha en mer touringinriktad hoj så det blev en FJR för mig. Kan inte säga hur den står sig mot Yamahan men jag tycker GSX:en är snyggast. Riktigt bra vrid och den funkar säkert bra för långa turer också.

  7. #17
    Tänkte köpa en helt ny hoj,ser det än mer personligt än bil. Ungefär som en kvinnor.

  8. #18
    En sak till,hur ställer sig handlarna till en så omständlig och grundlig kund som jag? Är det ok att provköra utan något som helst löfte om affär?

  9. #19
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Highway Star Visa inlägg
    En sak till,hur ställer sig handlarna till en så omständlig och grundlig kund som jag? Är det ok att provköra utan något som helst löfte om affär?
    Naturligtvis! Provkörningen är en förutsättning för att man ska göra affären men är man inte nöjd med varan, så OK.... Jag har själv provkört en massa hojar men bara köpt några, dock ingen som jag inte provat.
    Ove

  10. #20
    Medlem akemss avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    skåne
    Inlägg
    371
    Ta och kolla lite på vad som gäller om det skulle hända något också när du provkör,en del handlare har ganska häftiga självrisker.

Liknande ämnen

  1. Vilken hoj.....
    Av rolfmm i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-12-01, 17:52
  2. Vilken hoj?
    Av cribbe i forum Street
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-12-09, 17:17
  3. HD från 70-talet, något att satsa på?
    Av Trollkarlen i forum Custom
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-08, 21:16
  4. Vilken GPS
    Av Jonas i forum Touring
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-04-13, 18:46

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •