Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Vart är värmen???

  1. #1
    Medlem Cubalibres avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    355

    Vart är värmen???

    Körde precis hem ifrån jobbet....5 grader ute.....långkalsonger och tjocka tröjor men frös ändå som f*n!! Och varmare skall det inte bli, och mer regn skall komma......fin sommar vi har.... :-/

  2. #2
    De var tokhett några dar förra veckan, men nu kallt. Fast idag ska de ändå bli en aning varmare här i Umeå.

  3. #3
    Medlem Mavve65s avatar
    Reg.datum
    aug 2010
    Ort
    Täby
    Inlägg
    301
    Citat Ursprungligen postat av Cubalibre Visa inlägg
    Körde precis hem ifrån jobbet....5 grader ute.....långkalsonger och tjocka tröjor men frös ändå som f*n!! Och varmare skall det inte bli, och mer regn skall komma......fin sommar vi har.... :-/
    Verkar som ni på västkusten haft ovanligt mycket åska och regn i år. Östkusten har klarat sig bättre och på Öland var det inget regn alls långa perioder, så bönderna fick köpa hö till korna.

    Jag hade tänkt hälsa på en kompis i Halmstad, men man vill ju inte hamna mitt i en "supercell". Hoppas verkligen vädret blir bättre, så ni får åka så mycket hoj som möjligt i sommar

  4. #4
    Medlem MEHalls avatar
    Reg.datum
    jul 2009
    Ort
    Kumla, Örebro län.
    Inlägg
    680
    "Vart är värmen?" Ja en bra fråga, kanske söderut då vart anspelar på riktning! Själv skulle jag nog säga: Var är värmen?



    Åka hoj? Ja, jag åker vart jag vill och när jag vill!

  5. #5
    Värmen hittar ni i Norr. 19 grader när jag körde hem från jobbet kl 23 nu ikväll och 24 tidgare på dagen. Förra veckan låg tempen på 30 grader i flera dar. Så ärligt talat så har jag frångått mina principer och kört till jobbet i shorts... Imorron ska det visst bli 17 grader men vis av erfarenhet vet jag att man kan plussa på fem grader...

Liknande ämnen

  1. Kallt, men det var det värt
    Av Nina i forum Nina & motorcyklarna
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2020-03-31, 07:04
  2. Vart köpa cbr 600 f3?
    Av livewire i forum Street
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2013-01-17, 22:32
  3. Touring, vart???
    Av Olle Å i forum Touring
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2012-03-18, 12:20
  4. Nu vart det kart!
    Av Cubalibre i forum Mekhörnan
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-04-23, 00:34
  5. Att köra i värmen
    Av Fredd i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-06-10, 19:29

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •