Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: bsan klar

  1. #11
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Jag gillar gamla hojar och den var riktigt fin.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  2. #12
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av veteranmc Visa inlägg
    kolla vilken läcker skinnluva med stötdämpning jag har på skallen tyvärr skymmer glasögonen en del

    http://www.hojen.nu/forum/picture.ph...pictureid=2336
    Men hörrudu! Det är en rysk skinnhuva som dom hade i stridsvagnarna för att inte stridsfordonet som skulle skydda dom inte skulle slå ihjäl dom istället när dom skumpade omkring. Död eller i vart fall medvetslös förare styr illa!

    Faktiskt sant! Råkade en gång för längesen ut för att när jag körde en bandlastare över en tjälknota skickade traktordjävulen mig i taket så jag knappt fick stopp på fanskapet medan stjärnorna snurrade klart runt skallen. Då skulle det varit bra med en luva med valkar.
    Ove

  3. #13
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Men hörrudu! Det är en rysk skinnhuva som dom hade i stridsvagnarna för att inte stridsfordonet som skulle skydda dom inte skulle slå ihjäl dom istället när dom skumpade omkring. Död eller i vart fall medvetslös förare styr illa!

    Faktiskt sant! Råkade en gång för längesen ut för att när jag körde en bandlastare över en tjälknota skickade traktordjävulen mig i taket så jag knappt fick stopp på fanskapet medan stjärnorna snurrade klart runt skallen. Då skulle det varit bra med en luva med valkar.
    den är från försvaret köpt på en överskottsförsäljning. har den som en kul grej kör sällan med den på. endast vid nån träff å då stannar jag å tar på den precis innan man anländer dit. ca 100m före

  4. #14
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av veteranmc Visa inlägg
    den är från försvaret köpt på en överskottsförsäljning. har den som en kul grej kör sällan med den på. endast vid nån träff å då stannar jag å tar på den precis innan man anländer dit. ca 100m före
    Inte bara kul! Iallafall dom gamla hederliga skinnhuvorna utan valkar var väldigt sköna att ha på skallen i blåsten. Inget hjälmbrus blev det heller, Möjligen öronlappsfladder om man inte knäppt fast ordentligt och det smattrade tammefanken värre än en HD med raka rör.
    Ove

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Inte bara kul! Iallafall dom gamla hederliga skinnhuvorna utan valkar var väldigt sköna att ha på skallen i blåsten. Inget hjälmbrus blev det heller, Möjligen öronlappsfladder om man inte knäppt fast ordentligt och det smattrade tammefanken värre än en HD med raka rör.
    dom där gammla hederliga utan valkar finns att köpa i kosovo för 19 euro. brorsan har köpt 2 st en åt mig å en åt tanten. han jobbar där borta. dom är riktigt häftiga med öronlapparna. en riktig kultgrej

Liknande ämnen

  1. Besiktigad och klar.
    Av Zeeuus i forum MC-kort
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-05-17, 13:01
  2. Packad o klar ;)
    Av Lazze i forum Träffar & Körningar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-07-05, 19:36
  3. Hösten klar!
    Av Greven i forum Off topic
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-06-18, 00:24
  4. BMW:n klar
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-05-02, 08:57
  5. Nu är BMW:n klar
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 06:57

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •