Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: omreggning?

  1. #11

    SV: omreggning?

    Vissa motorer sitter endas bak i ramen direkt monterade
    främre o övre bakre sitter det oftas endas plåtbitar mellan ram o motor
    så det kan gå o byta mellan stånka pararell o v-tvin motorer

  2. #12

    SV: omreggning?

    jag var tvungen att slå till på en chopper igår och föregående ägaren hade byggt om den rejält. fick reda på att den måste SFRO regbesiktas eftersom det är ny motor, annan ram och andra bromsar. det satt en parallelltwin på den innan. kan peta upp några bilder på den här sedan om det är nån som vill se
    Lirar bas i setherial, fipplar med MC-försäkringar och åker hoj.

  3. #13
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773

    SV: omreggning?

    Citat Ursprungligen postat av kriegserklärung
    jag var tvungen att slå till på en chopper igår och föregående ägaren hade byggt om den rejält. fick reda på att den måste SFRO regbesiktas eftersom det är ny motor, annan ram och andra bromsar. det satt en parallelltwin på den innan. kan peta upp några bilder på den här sedan om det är nån som vill se
    bilder gillas alltid!

    så förra ägaren sket i att regbesikta eller hade han inte hunnit dit?

  4. #14

    SV: omreggning?

    antagligen så ville han ha snabba cash och lurade på stekaren hojen. ( det var en stureplans nisse som jag handlade av )

    den ska reggas som ombyggt fordon så jag antar att han bara sket i det. jag får styra upp det ist. prutade rejält pga det
    Lirar bas i setherial, fipplar med MC-försäkringar och åker hoj.

  5. #15
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773

    SV: omreggning?

    Citat Ursprungligen postat av kriegserklärung
    antagligen så ville han ha snabba cash och lurade på stekaren hojen. ( det var en stureplans nisse som jag handlade av )

    den ska reggas som ombyggt fordon så jag antar att han bara sket i det. jag får styra upp det ist. prutade rejält pga det
    okey, då har du ett schysst projekt iaf! sånt är alltid skoj!
    finns på forumet nånstans vad som gäller för motorcyklar, med blinkers, bromsar osv osv

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •