Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Snygg Bonneville!

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Snygg Bonneville!

    Jag funderade över att åka bort till Kjula och kika på race i går men beslöt att det kändes onödigt att åka dit. 1,5 timmes färd, sen ett inträde på ett par hundra plus nån halvtimmes vandring runt stället lär jag snart sitta på hojen igen och då är det onödigt att kasta ut pengar på nåt man bara är där och vänder på i stort sett. Så jag tog en runda och filosoferade över livet, löste världsproblemen ungefär för det är ungefär så det är för mig när jag kör hoj, sitter och funderar på lösningar i allt möjligt som dyker upp i skallen. I går var det servern och nätverket, VPN, krypteringar etc jag gick igenom i funderingarna.

    Sen for jag förbi Triumph i Länna och kikade lite och oj vilken snygg Bonneville som stod där. Brun och beige i färgerna, en riktigt snygg färgkombination.
    En tjej var där med sin sambo, Jocke känner honom via sitt modellflygintresse, de provade hojar, bl a Rocket III. Den hojen har man förstås inte hört nåt negativt om alls. Jag hann åka så jag vet inte vad de tyckte om den. Hennes sambo provade i alla fall Street Triple R, jag berättade om hojen, vilket roligt litet monster det blir man drar på lite mer. När han kom tillbaka efter en provtur på en Str3 R var det med ett brett leende och tummarna i luften.

    När jag skulle åka hem noterade jag mätarställningen på min Str3 R, den stod nämligen på prick 100 mil! Helt otroligt, ska vara en lyckträff att råka se ett dylikt miltal så jag var tvungen att ta kort på det.
    Magen knorrade rejält, gjorde min sallad med parmaskinka, fräscha morötter och annat grönt jag hade hemma och åt. Var rejält hungrig och hade råkat göra för mycket men allt gick ner och det var ju tur jag råkade göra lite för mycket så hungrig som jag var.

    Sen väntade tvätt av Str3 R, den hade blivit lite skitig så den fick tvättas, tacksamt med mattgrå färg, man slipper polera halva hojen…
    Senast redigerat av Nina den 2011-07-17 klockan 08:17.

  2. #2
    Ja, en väldans snygg hoj. Jag gillar retrohojar. Tycker även min Sporster har fint stuk, och även Kawa 800. Samt naturligt vis Bonnevillen.

Liknande ämnen

  1. Bonneville touring och ekerfäljar
    Av moses i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-09-11, 19:16
  2. Bonneville special
    Av Mats Liifv i forum Custom
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-11-05, 06:48
  3. Dra toppen på en Triumph Bonneville 650 -69
    Av DanielDK i forum Mekhörnan
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-05-05, 05:26
  4. Nya Bonneville, snygg?
    Av Molgan i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-27, 17:20
  5. SNYGG.
    Av Gibson i forum Custom
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 22:20

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •