Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Äntligen lite värme

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Äntligen lite värme

    Nu vankas det lite varmare temp, är själv inne på fel veckodag i dag, har hela dagen trott det är onsdag men det är ju torsdag. Hela dagen och hela kvällen t o m. Hade planerat att ta en hoj bort till Vårby och fika och det var tänkt i morgon men då är inga där... Så jag får vänta en vecka till nästa torsdag. Alt kan jag kanske åka på tisdag till Spånga, det är vilket som för det är samma folk oavsett ställe och veckodag, hi hi.

    För övrigt har det varit en oerhört turbulent vecka. För att göra en lååång historia kort så hade jag i största förtroende anförtrott svärmor i mitt tycke en relativt viktig sak. Hade aldrig i mitt liv ens tänkt tanken att hon skulle sprida det vidare för det kunde jag inte ens föreställa mig. Men si det gjorde hon! Jag ringde henne när det uppdagades att hon förbrukat förtroendet grovt för att fråga lugnt och sakligt varför hon spred saken vidare men då vågade inte tanten svara i telefon. Okej då, det var ju synd – för henne. Nu är hon istället satt i karantän och där lär hon få sitta tills fan avlöser mig.

  2. #2
    Här har det oxå blivit lite varmare efter några dars kyla. Hoppas på köra hoj i helgen.

    Dålig stil av henne att sprida vidare.

  3. #3
    Medlem MEHalls avatar
    Reg.datum
    jul 2009
    Ort
    Kumla, Örebro län.
    Inlägg
    680
    Själv var jag hos Isle of Man club Sweden motorcafé i Onsdags och hade nästan istappar på fingrar och tår när jag kom hem.



    Senast redigerat av MEHall den 2011-05-06 klockan 14:56.
    Åka hoj? Ja, jag åker vart jag vill och när jag vill!

  4. #4
    På söndag ska vi få värme här i Umeå.

  5. #5
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    403
    Ett förtroende måste man vara rädd om,så hon förtjänar nog lite karantän.
    Strålande sol 20c och vindstilla till helgen=Mc åkning.Provade BMW K 1600 förra helgen med blandade känslor.Nu till helgen har Honda provkörningsdagar så det blir en tur dit skulle jag tro.Hoppas sommarvärmen är här för att stanna denna gången.

  6. #6
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av MEHall Visa inlägg
    Själv var jag hos Isle of Man club Sweden motorcaféi Onsdags och hade nästan istappar på fingrar och tår när jag kom hem.



    Oh det var kallt då! Måste ha varit en fuktig kyla om du får istappar på fingrar och tår. Hade du klätt dig bra ändå?

    Citat Ursprungligen postat av Bighoj Visa inlägg
    Ett förtroende måste man vara rädd om,så hon förtjänar nog lite karantän.
    ”Nog”? Det spelar ingen roll vem det är om det är svärmor eller min egen släkt m fl. Min syster hamnade i kylan en gång pga svek, det tog drygt 5 år innan jag ens tilltalade henne. Efter det har hon aldrig blivit hembjuden på en fika ens, jag sträcker mig till en telefonlinje emellan oss och hennes karantän har pågått under ca 17 års tid nu (det var 22 år sen hon svek mig grovt). Svekfulla människor tillhör inte min bekantskapskrets, kan jag aldrig nånsin lita på dem igen så sitter de i karantän och det kan pågå hur länge som helst.

Liknande ämnen

  1. Vinterhandskar med värme
    Av flyers90 i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2017-02-04, 12:31
  2. Värme.
    Av pentti01 i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2016-04-24, 21:13
  3. Värme
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-11-12, 17:01
  4. Äntligen lite ordning på mopparna...
    Av RobbeS i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-10-27, 22:49

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •