Sidan 3 av 5 FörstaFörsta 12345 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 41

Ämne: Kawasaki GTR1400

  1. #21
    ja vi får se det kommer nog nya färger , och vad jag hört ska det vara värmehandtag som standard , nu får jag ju min stora handbok med , johans mc fixade en på en vecka , mc huset visste ej när de kunde få ner en , så jag kör upp till göteborg troligtvis i morron , ska kolla in en triumph med , min ZRX börjar ju bli gammal och det är ju lagom att byta den i år ,och gtr n 2010

  2. #22
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Triumph ska du absolut kolla in, Nilsson! Vilken modell tänkte du kika på?

  3. #23
    Medlem
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    362
    Citat Ursprungligen postat av Nilsson Visa inlägg
    tja har ju kört 1000mil nu med den och visst e det en kul hoj men om jag ska vara ärlig så hade jag nog köpt en Fjr om det skulle vara så att jag gjort affären idag , det är mycket som är uppskrivit den e inte så bra som man sagt , men som alla andra hojar den e kanon bra om man gillar den sortens hoj , och nu börjar den komma ner i pris ju såg en ny för 139900 jag gav ju 156900 , men men vi får se jag har ju beställt en årsmodel 2010 hoppas bara de gör lite förändringar
    Intressant, jag pratade med en arbetskompis som valde en GTR framför en FJR. Men smaken skiftar, 140.000 är fortfarande ganska dyrt för en mc tycker jag.

    Är den dyr att försäkra?

  4. #24
    har varit på johans mc i göteborg idag och kollat på truxton stavade nog fel . men den e jävligt fråck, nja jag betalar 1840 om året på min gtr ,helförsäkring ,40+ och sen bor jag ju på landet , på ZRX1200an betalar jag ca 4000 och jag tycker inte det e dyrt

  5. #25
    om din kompis köpt den nu så e den uppdaterad

  6. #26
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Thruxton är fräään! En sån vill jag ha – också. Jag börjar tycka min Scrambler är slö. Ett par andra kolvar och lite trim vore inte så pjåkigt, he he.

    Jag blev tipsad av en ung herre i 60-70-årsåldern och som kör sporthojar modell värre (han måste ha varit tävlingsförare), han berättade att han hade lämnat in sin hoj på service under några timmar. Under tiden fick han låna en Triumph Daytona 675 -08 och berättade så härligt hur han plockat kurvor och testat den till det yttersta med nerlägg och allt. Alltså, gubben är gammal men förbaskat ung i sinnet, han är i stort sett bara skrynklig utanpå!! Så prova en Daytona 675, den är också utsedd till bästa sporthojen genom tiderna. Själv törs jag inte än, jag är för ny på hoj. Och då ska jag väl ha en sån också när jag väl fått lite ryggrad och provat en...

  7. #27
    jag har provat den men den e förliten jag kör ihjäl mej på en sån , den går som fan men e som en moppe i storlek ju

  8. #28
    det är ju bara att grattulera , jag har kört 1200 mil med min nu

  9. #29
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Hallå och välkommen, som ett barn före julafton nu då? =)

  10. #30
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Välkommen hit. Väntan är långsam nu, eller hur?

Liknande ämnen

  1. kawasaki er6 n
    Av kman i forum Mekhörnan
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2018-07-11, 15:32
  2. Kawasaki VN 750 - 87
    Av bikerdaddy i forum Min hoj
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-09-08, 22:09
  3. kawasaki dör!!!
    Av egsm900 i forum Mekhörnan
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2013-07-21, 18:15
  4. Kawasaki W 650!
    Av GeCe i forum Street
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-03-20, 20:08
  5. Recension: Kawasaki GTR1400
    Av pewa i forum Nyhetsarkiv
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-24, 19:14

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •