Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 41

Ämne: Kawasaki GTR1400

  1. #11
    Nilsson
    Gäst

    SV: Kawasaki GTR1400

    det stämmer nog jag e ju 45 och bor på landet , men sen har du ju glömt att kawa bjuder på halva med ju tror det e vagnskada och olycksfall första året

  2. #12

    SV: Kawasaki GTR1400

    Citat Ursprungligen postat av Katarina
    Skumt, när jag knappar in mina uppgifter och väljer GTR1400 -08:a så får jag ca 1800:-/år och då har jag 50% rabatt för jag har en till mc.

    Jag väljer 40+ –försäkringen, SMC-medlem, bor inom 08, nytaget körkort under 2007 och får fram den summan. Hur fick du den hiskeliga summan? Kanske scriptet fått spel och räknat helt galet?

    PS, Man har ett års vagnskada, onödigt att teckna helförsäkring.
    Jag ville bara kommentera Bilsport och mc.
    Jag kunde inte knappa in några uppgifter på min hoj (Daytona) utan ringde dit och fick dessa uppgifter.
    Angående IF:s helförsäkring så ingår det i märkesförsäkringen, man kan alltså inte välja bort det.

  3. #13
    Nilsson
    Gäst

    SV: Kawasaki GTR1400

    jag fattar inte att du inte kunde helförsäkra en gtr1400 hos bilsport&mc . jag har ju min där , du måste ha fått fel uppgifter men jag vet att zzr1400 är så dyr då de ej vill försäkra dem ,men rent juridiskt får de inte neka dej försäkring därför höjer man då dessa så du ej har råd

  4. #14
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Kawasaki GTR1400

    Citat Ursprungligen postat av Nilsson
    det stämmer nog jag e ju 45 och bor på landet , men sen har du ju glömt att kawa bjuder på halva med ju tror det e vagnskada och olycksfall första året
    Jag vill minnas det är vagnskada första året. Om jag också bodde på landet skulle jag nog få en lägre summa än 1800:-/år.

    Citat Ursprungligen postat av Maestro
    Jag ville bara kommentera Bilsport och mc.
    Jag kunde inte knappa in några uppgifter på min hoj (Daytona) utan ringde dit och fick dessa uppgifter.
    Hon kanske inte kan räkna…? Men visst finns det försäkringsbolag som sätter hiskeliga premier bara för att slippa försäkra fordonet de helst inte vill ha hos sig. Det kanske är nåt sånt och du får en sånt svar. Men Bilsport & MC Försäkringar är ju kända för att försäkra värdefulla fordon, som samlarbilar t ex.

  5. #15

    NY SADEL

    var inne och hämtade min nya sadel idag , är en Gelsadel och den e 3cm lägre än orginal , sååå jipppiii nu når jag ner , tog ju bara ett år att få tag på den

  6. #16
    Medlem werners avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Stehag, Skåne
    Inlägg
    73
    Citat Ursprungligen postat av Nilsson Visa inlägg
    var inne och hämtade min nya sadel idag , är en Gelsadel och den e 3cm lägre än orginal , sååå jipppiii nu når jag ner , tog ju bara ett år att få tag på den
    Men Steffe lelle, varför använde du inte platådojjorna???
    Rätt som det regnar så kommer det en skur

  7. #17
    du retade mej för dem ju ,

  8. #18
    Medlem
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    362
    Vad tycker du om GTR:en nu när du har haft den ett tag?

  9. #19
    tja har ju kört 1000mil nu med den och visst e det en kul hoj men om jag ska vara ärlig så hade jag nog köpt en Fjr om det skulle vara så att jag gjort affären idag , det är mycket som är uppskrivit den e inte så bra som man sagt , men som alla andra hojar den e kanon bra om man gillar den sortens hoj , och nu börjar den komma ner i pris ju såg en ny för 139900 jag gav ju 156900 , men men vi får se jag har ju beställt en årsmodel 2010 hoppas bara de gör lite förändringar

  10. #20
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773
    det är väl en ganska ny modell? jag tror 2010an kan skilja sig en del, bort med barnsjukdomar

    jag har varken kört gtr eller fjr men gtr är mkt snyggare!

Liknande ämnen

  1. kawasaki er6 n
    Av kman i forum Mekhörnan
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2018-07-11, 15:32
  2. Kawasaki VN 750 - 87
    Av bikerdaddy i forum Min hoj
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-09-08, 22:09
  3. kawasaki dör!!!
    Av egsm900 i forum Mekhörnan
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2013-07-21, 18:15
  4. Kawasaki W 650!
    Av GeCe i forum Street
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-03-20, 20:08
  5. Recension: Kawasaki GTR1400
    Av pewa i forum Nyhetsarkiv
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-24, 19:14

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •