Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 41

Ämne: Kawasaki GTR1400

  1. #1
    Nilsson
    Gäst

    Kawasaki GTR1400

    nu har jag äntligen fått min GTR , och måste säga det är en otrolig hoj ser ganska klumpig ut men extremt lättkörd för er som dillar denna typen av hoj prova den ni kommer ej att ångra er
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    Bifogade filer Bifogade filer

  2. #2
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424

    SV: Kawasaki GTR1400

    Grattis och jag önskar dig många härliga mil på den. ;D
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  3. #3

    SV: Kawasaki GTR1400

    Bara att gratulera, riktigt fin hoj! Köpte du den ny?
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  4. #4
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773

    SV: Kawasaki GTR1400

    du har rätt, den ser ganska stor ut men jag kan tänka mig att den är väldigt härlig längs vägen! kör du mycket långturer?

  5. #5

    SV: Kawasaki GTR1400

    Hej Nilsson.
    Grattis till din nya och till den nya tuoringmaskin som nu kommer till marknaden.
    Det behövs lite konkurans mellan tillverkarna och nu ska det bli kul att se till nästa år vad BMW, Honda, Yamaha kommer med för motdrag.
    Ha det bra & kör lugnt.
    Håkan 8)

    Kolla in FJR Klubbens hemsida www.fjrsweden.se

  6. #6
    Nilsson
    Gäst

    SV: Kawasaki GTR1400

    tack tack allihopa , ja den har knappt kommit ut aå visst köpte jag den ny , tja långturer jag har kört 85 mil nu i veckan , och den e helt underbar , men jag har min gammla kawasaki kvar med bushoj nu mera .
    och jo den ser stor ut men har man kört lite så märker man hur lätt körd den är , finns ett par minus , det blir jävligt varmt vid knäna om man kör sackta ( och vem gör det) sen har kopplingen en tendens att rycka mär hojen e varm +att man måste gasa på när man startar i 1 ans växel annars e det lätt att den stannar , det har med de nya styrningen för ventilerna att göra . men det vänjer man sig vid , om vi sen ska ta positiva saker försäkringen e kanon billig , jag betalar 924 kr om året helförsäkring ,kawasaki står för vagnskadda och olycksfall första året , men utan bonus skulle den kosta 3500kr

  7. #7

    SV: Kawasaki GTR1400

    Har kawa nån märkesförsäkring? 924 spänn hel/helår är ju gratis!
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  8. #8
    Nilsson
    Gäst

    SV: Kawasaki GTR1400

    nä det är hos bilsport & mc i och med att jag har den andra hojen med så är det halva försäkringen , men då e det bara jag som får köra den och det e ju kanonbra slipper man alllt tjat ju

  9. #9

    SV: Kawasaki GTR1400

    Huh! Bilsport och mc ville ha 32600 kr för bara trafikförsäkringen, helförsäkring fanns inte som alternativ, fy fan vad värdelöst. Som tur är har man märkesförsäkring på IF, helförsäkring helår för ca 13000 kr/år.

  10. #10
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Kawasaki GTR1400

    Skumt, när jag knappar in mina uppgifter och väljer GTR1400 -08:a så får jag ca 1800:-/år och då har jag 50% rabatt för jag har en till mc.

    Jag väljer 40+ –försäkringen, SMC-medlem, bor inom 08, nytaget körkort under 2007 och får fram den summan. Hur fick du den hiskeliga summan? Kanske scriptet fått spel och räknat helt galet?

    PS, Man har ett års vagnskada, onödigt att teckna helförsäkring.

Liknande ämnen

  1. kawasaki er6 n
    Av kman i forum Mekhörnan
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2018-07-11, 15:32
  2. Kawasaki VN 750 - 87
    Av bikerdaddy i forum Min hoj
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-09-08, 22:09
  3. kawasaki dör!!!
    Av egsm900 i forum Mekhörnan
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2013-07-21, 18:15
  4. Kawasaki W 650!
    Av GeCe i forum Street
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-03-20, 20:08
  5. Recension: Kawasaki GTR1400
    Av pewa i forum Nyhetsarkiv
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-07-24, 19:14

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •