Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: nu börjar besiktningarna

  1. #11
    nu är bsan golden flash besiktat. tur man var på läst dom fråga om jag hade nån varningstriangel å det hade jag. besiktningsmännen vart mycket imponerad av motorcykeln dom gilla den. den ena var å hämta en kamera å skulle ha ett kort då jag satt på motorcykeln. här i kalix fotar dom mer unika å speciella fordon. den gick igenom med blanka papper. sen på eftermiddagen var jag ner på blomsteraffären å handla blommor. den väckte så stor uppmärksamhet så jag höll inte på att komma in på blomsterhandeln utan stod å prata med folk. en kvinna kom ut ur en affär å när hon såg den vände hon å gick in igen å hämta sin karl så han skulle få se den. han var mycket imponerad å stod länge å prata. trevligt att äga en sån motorcykeln som folk blir så imponerade av. en kvinna ville provåka i sidovagnen men jag lät hon inte göra det hade ingen extra hjälm med mig. annars hade hon fått åka. så nu utrustar jag den med några hjälmar i olika storlekar i bagageutrymmet, man gör ju reklam för klubben samtidigt

  2. #12
    Jaha, visste inte man behövde triangel om man har sidovagn.
    Är du med i nån veteranklubb?

  3. #13
    jo det måste man ha. jag visste inte om det men när vi köpte den läste jag i besiktningspappret om en anmärkning att varningstriangeln saknades så då la jag in en. jo jag är med i en veteranklubb
    kalix motorveteraner http://www.kalixmv.se/

  4. #14
    Vad trevligt med veteranklubb. När jag köpte hondan 550, så såg jag det var en dekal att förr-förra ägarn var med i nå Umeå veteranklubb. Godtar ni 80-talare som veteraner eller?

  5. #15
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Vad trevligt med veteranklubb. När jag köpte hondan 550, så såg jag det var en dekal att förr-förra ägarn var med i nå Umeå veteranklubb. Godtar ni 80-talare som veteraner eller?
    dom ska vara minst 30år gamla. vi har även 2 st besiktningsmän ifall man vill veteranförsäkra sitt fordon så gör dom besiktningen. bsan vart drygt 2000kr billigare i försäkring sen vi tog veteranförsäkring på den
    Senast redigerat av pewa den 2011-05-31 klockan 00:24.

Liknande ämnen

  1. Börjar bli för mycket.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-05-16, 20:58
  2. Ja då börjar det närma sig.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-02, 18:21
  3. I dag börjar Dakarrallyt
    Av Mats Liifv i forum Offroad
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-01-22, 10:36
  4. Nu börjar jag bli trött.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-08, 19:19
  5. Nu börjar det.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-11, 19:48

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •