Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Öppet hus i påsk

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Thumbs up Öppet hus i påsk

    Triumph Center Stockholm har öppet hus i påsk. Den som provkör en mc får chans att vinna en cool James Dean-jacka och den som slår till och köper en hoj får första servicen på köpet! Har du inget att göra under påsk och kanske vill provköra hojar så kika förbi Triumph Center Sthlm.

    Nya Speed Triple har underbara framlyktor, sån trevlig design. Jag sa i höstas att det dröjer inte länge nu förrän Streeten också får dem. Ingen trodde mig då men nu läste jag häromdagen på Motorcycle news att Street Triple ska få samma framlyktor som Speed Triple!
    Ha, vad var det jag sa?

    Fast jag vet inte vad jag tycker om lila…
    Kanske snyggare i verkligheten än på bilden? Men vi vet hur det gick med färgen Scorched Yellow som ser ut som senapsfärg av nåt slag, en synnerligen udda kulör. Det var ingen hit, få såldes i den kulören.
    Senast redigerat av Nina den 2011-07-17 klockan 08:17.

  2. #2
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Förresten, den är klart snyggare fram med kåpan över lysena. Det såg lite tomt och naket ut på de övriga bilderna i förra inlägget.
    Senast redigerat av Nina den 2011-07-17 klockan 08:17.

  3. #3
    Medlem Cubalibres avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    355
    Det var ingen dålig reklam ;-)

    Hojarna är snygga förutom dom gräsliga framlyktorna som påminner om roboten Wall-E

    Smaken är som baken.....delad. och det är väl tur det.
    Senast redigerat av Cubalibre den 2011-04-14 klockan 21:22.

  4. #4
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Cubalibre Visa inlägg
    Det var ingen dålig reklam ;-)

    Hojarna är snygga förutom dom gräsliga framlyktorna som påminner om roboten Wall-E

    Smaken är som baken.....delad. och det är väl tur det.
    Reklam? Nej jag tänkte bara på att om man är hemma under påskhelgen och inte har nåt att göra kan man förlusta sig med provkörning, kanske man vill byta hoj. Det finns folk som är ensamma, singlar och inte åker nånstans och kanske har tråkigt, var bara så jag tänkte.

    Ha ha, jag tycker lysena är snygga men smaken är som baken, den är delad. I England skriver man ”those headlights” precis som man menar ”de där”, en sämre sorts lykta. De skapar verkligen läger! Fast kåpan får nog sitta på över dem, tyckte det såg naket utan kåpan. De runda som jag har passar både med och utan kåpa, jag har kåpa på min Street Triple R.

    Jag tycker Wall-E är gullig, vi har filmen hemma.

  5. #5
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Kul att vi inte alla har samma smak! Jag gillar de runda lysena, men de ny faller mig inte i smaken. Tycker det är snyggt med liten kåpa på de gamla hojarna, däremot inte på de nya. Gillar den lila färgen. Hade en BMW lackad i en snarlik kulör, vilken växlade färg ganska kraftigt beroende på hur ljuset föll. Den stals, vandaliserades till oigenkänlighet samt löstes in av försäkringsbolaget...kanske gillade man inte färgen?
    ~ Mats

    Min blogg

  6. #6
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Jag gillar både de runda lysena och de nya fast de nya behöver ha kåpan tycker jag. Ja färgen är lite udda, jag skulle inte vilja ha den lila för det är för mig en färg som är cool första veckan. Veckan efter tvivlar man och i tredje veckan är man trött på den känns den som.

  7. #7
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Jag gillar både de runda lysena och de nya fast de nya behöver ha kåpan tycker jag. Ja färgen är lite udda, jag skulle inte vilja ha den lila för det är för mig en färg som är cool första veckan. Veckan efter tvivlar man och i tredje veckan är man trött på den känns den som.
    Ha ha, den gick inte att tröttna på, den såg olika ut mest hela tiden! Omväxling förnöjde...
    ~ Mats

    Min blogg

  8. #8
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Det finns en speciell lack som skiftar otroligt mycket i olika kulörer beroende på hur ljuset faller på den. Det finns en Merca i kommunen lackad i den lacken, den SYNS kan jag lova. Det var möjligtvis inte den lacken du hade? Den skiftar i grönt, orange, blått, lila bland annat den lacken.

  9. #9
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Fast jag undrar en sak, om man skulle råka drutta fram över styret, hur pass vassa är de här hörnen på kåpan tro..? Eller man kanske inte ens nuddar vid dem?


  10. #10
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Det finns en speciell lack som skiftar otroligt mycket i olika kulörer beroende på hur ljuset faller på den. Det finns en Merca i kommunen lackad i den lacken, den SYNS kan jag lova. Det var möjligtvis inte den lacken du hade? Den skiftar i grönt, orange, blått, lila bland annat den lacken.
    Låter lite som den jag hade, dyr som tusan var färgen i alla fall. Lite blått, lila,rött, svart vill jag minnas som färgerna man kunde se. Var rätt ballt faktiskt...

    Hörnen ser onekligen lite vassa ut, men tror nog att kåpan far all världens väg om man skulle slå iden. Tror inte att dom skulle få sälja den annars...
    ~ Mats

    Min blogg

Liknande ämnen

  1. Glad Påsk 2009!
    Av pewa i forum Off topic
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-10, 20:51
  2. Öppet hus
    Av fransson i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 10:18
  3. Vem vill du pussa i påsk?
    Av pewa i forum Off topic
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-25, 20:21
  4. Glad Påsk
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 11:39
  5. Hojgalleriet öppet!
    Av pewa i forum Om hojen.nu
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 22:34

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •