Sidan 3 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 21 till 30 av 31

Ämne: Sugen

  1. #21
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Det snöade i går? Jag får droppa tillfället och skjuta på det tills jag vet att vädret är mer att lita på.

    16:e är jag på avrostning, 17:e kör jag MINI-körning. Hoppas det är bra väder då!

  2. #22
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Ha ha ha, snacka om Aprilväder! Nu ska det ju bli hyfsat väder i morgon!! Jag kommer... (man ska inte studera vädret så noga).

  3. #23
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Ha ha ha, snacka om Aprilväder! Nu ska det ju bli hyfsat väder i morgon!! Jag kommer... (man ska inte studera vädret så noga).
    Ser väl hyggligt ut...inget regnande och några plusgrader! Får värma oss med en macka och varmt kaffe/the/choklad. Är ju inte någon lång sträcka att åka, bara tio mil för min del. Det klarar jag...
    ~ Mats

    Min blogg

  4. #24
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Nån fler som vill åka med och fika och sen kika på AVA MC's nya lokaler? Jag kommer med solen i släptåg…

  5. #25
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Nån fler som vill åka med och fika och sen kika på AVA MC's nya lokaler? Jag kommer med solen i släptåg…
    Låter riktigt lovande det!
    ~ Mats

    Min blogg

  6. #26
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Va f... Nu ska det bli runt +3?? Hmmm, ska vi hålla det öppet och se hur det ser ut i morgon? Vägarna är grymt skitiga just nu också, blir till att tvätta av allt salt när man kommer hem, känner mig inte riktigt för just det men vi kan väl ta en senare helg när väderutsikterna ser mer lovande ut? Så kanske fler kommer med också, vore skoj. Vad sägs?

  7. #27
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Va f... Nu ska det bli runt +3?? Hmmm, ska vi hålla det öppet och se hur det ser ut i morgon? Vägarna är grymt skitiga just nu också, blir till att tvätta av allt salt när man kommer hem, känner mig inte riktigt för just det men vi kan väl ta en senare helg när väderutsikterna ser mer lovande ut? Så kanske fler kommer med också, vore skoj. Vad sägs?
    Jag tänker ta en sväng ner och få mig en kaffe och macka. Vet du hur "Djävulsvägen" är, om den är snöfri? Funderar på att ta den vägen om du inte följer med...

    Skriv här i tråden klockan åtta i morgon om hur du gör. Tror aldrig att jag ångrat en tur jag gjort, däremot har motsatsen inträffat. Vädret blev mycket bättre än jag trott. Numera kör jag som jag tänkt, naturligtvis inte om det är snöfall, skyfall eller andra extrema väder. Med justa kläder klarar jag mig alltid. Endast rädd för halka....
    ~ Mats

    Min blogg

  8. #28
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Helvetesvägen, det vågar jag inte svara på, kan ha is och den kan ha grymma potthål, massor av snö eller ingen alls. Jag skulle nog köra runt hellre än in på den vägen så här års.

  9. #29
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Helvetesvägen, det vågar jag inte svara på, kan ha is och den kan ha grymma potthål, massor av snö eller ingen alls. Jag skulle nog köra runt hellre än in på den vägen så här års.
    Körde den så här års förra året, kom igenom med min KTM, men roligt var det inte...då får den vara denna gång!
    ~ Mats

    Min blogg

  10. #30
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Det är fortfarande väldigt blött och mycket skitigt på vägarna, en massa salt som sprätter runt som jag behöver få tvätta av efter åkturen och just nu är den kranen avstängd (utekran) och slangen undanstoppad i väntan på varmare temperaturer. Jag får avstå, det var synd men det kommer fler tillfällen, än är vi bara i början av säsongen.

Liknande ämnen

  1. Sugen på hoj - men vilken?
    Av sergiobaschi i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-04-11, 18:03
  2. Sugen på en VN 800
    Av rakarör i forum Custom
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-04-12, 14:51
  3. Blir så sugen.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-07, 12:48
  4. Så jäkla sugen.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 07:52
  5. Hoj-sugen
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-12-19, 19:38

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •