Sidan 6 av 8 FörstaFörsta ... 45678 SistaSista
Resultat 51 till 60 av 80

Ämne: Kevlarjeans

  1. #51
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Jag köpte ett par förra sommaren och det är ett av mina bättre inköp. Värt varenda krona. Men det finns fuskkopior. Satsa på originalen även om de kostar en slant. Och gärna tillsammans med de knäskydd som Mats länkat till tidigare i tråden. Annars sitter knäskydden alldeles för dåligt på plats.

  2. #52
    Moderator nippes avatar
    Reg.datum
    maj 2010
    Ort
    Umeå
    Inlägg
    234
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Jag köpte ett par förra sommaren och det är ett av mina bättre inköp. Värt varenda krona. Men det finns fuskkopior. Satsa på originalen även om de kostar en slant. Och gärna tillsammans med de knäskydd som Mats länkat till tidigare i tråden. Annars sitter knäskydden alldeles för dåligt på plats.
    vilka är originalen??

  3. #53
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    De heter väl bara Draggin Jeans. De som heter C-EVO är helgodkända och är de som jag köpte.

    http://www.handelsboden.com/draggin-...411-c-129.aspx

  4. #54
    Har nu beställt dessa på Handelsbodens hemsidda
    http://www.handelsboden.com/draggin-...-98-c-195.aspx
    De skickar med ett par hängslen på köpet med alla byxor denna vecka.

    Otroligt prisvärt 898 kr ju.

  5. #55
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Ledsen, men några äkta Draggin Jeans med kevlar får man knappast för under 3000 kronor. Mina kostade 3200 för ett år sedan.

  6. #56
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Hm, ser nu att de faktiskt har sänkt priset rejält på flera modeller och vissa är tom sänkta med nästan 1000 kr. Du kan har gjort ett klipp, Erkagn!

  7. #57
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Mina Draggin Jeans med kevlar kostade 2.195:- förra året. Verkar vara lite varierande priser på olika modeller. Ett par för under tusenlappen känns helt rätt tycker jag!
    ~ Mats

    Min blogg

  8. #58
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Mina vet jag inte vilken modell det är, jag fick dom men heter Draggin' Jeans.

  9. #59
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Hm, ser nu att de faktiskt har sänkt priset rejält på flera modeller och vissa är tom sänkta med nästan 1000 kr. Du kan har gjort ett klipp, Erkagn!
    Ja, otroligt vad dem sänkt priset.

  10. #60
    Medlem akemss avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    skåne
    Inlägg
    371
    Som vanligt är priset minst det dubbla mot i USA,kostar ca 100 dollar.Förstår inte riktigt varför det är så stor skillnad för handlarna bör kunna få andra priser än vad jag som privatperson kan handla för.Köpte våra draggin jeans i usa för ca 2 år sedan kostade då ca 1000 kronor paret hemma med frakt och tull,kan nog bli ungefär samma idag.http://www.dragginjeans.com/default.aspx kolla även på ebay men där får man se upp för kopior som inte håller samma kvalitet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •