Sidan 4 av 7 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista
Resultat 31 till 40 av 67

Ämne: Ja det är vååååren... ♪♫♪♫

  1. #31
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    20
    Premiären avklarad. Det var kanon!!!

  2. #32
    Medlem Chrilles avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Bålsta
    Inlägg
    6
    Du är en glad en,här ligger snön på vägarna

    Chrille

  3. #33
    Medlem Grevens avatar
    Reg.datum
    dec 2010
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    88
    yr.no lovar uppåt 10º denna veckan så imorron rullar hojen ur garaget.

  4. #34
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Jo nog är det våren fast det känns som höst för tillfället - några +grader, gråmulet och en pinande vind som verkar blåsa rakt igenom både kläder och hus.

    Nu har jag varit grinig och det är dags att vara lite glad också. Snön smälter och vägarna mjuknar i trakterna. Blev bara typ 1,5 mil innan snön kom men jag vet att grejerna fungerar. Kommer solen in lite mer i bilden så är det bara att köra iväg.
    Ove

  5. #35
    här uppe är det fortfarande snö på vägarna. men har börjat förbereda sommarsäsongen. har beställt tid för besiktningarna, har 4 veteranmotorcyklar att besikta i år,

  6. #36
    Medlem Lazzes avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    54
    Tjohoo!! Nu tinar snön så det brakar om det! Kan nog inte hålla mig mycket längre nu innan det bär iväg på två hjul

  7. #37
    Medlem Carinas avatar
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Backaryd,Ronneby
    Inlägg
    43
    Citat Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
    Tjohoo!! Nu tinar snön så det brakar om det! Kan nog inte hålla mig mycket längre nu innan det bär iväg på två hjul
    Lycka till med premiärturen

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av Carina Visa inlägg
    I morgon hämtar jag hem min nya hoj, en Intruder 1400 ska bli så nice. Men det förbenade vädret gör att jag inte vill köra dit min gamla hoj och köra hem med den nya. Får lasta hoj på släp, det snöar o blåser just nu o lär visst fortsätta imorgon. Men nästa vecka snackas det om sol o plusgrader Då ska det köras hoppas jag
    Grattis till hojen!

  9. #39
    Jag tar nog fram hojen tidigast i påskveckan ifall gatorna är sopade. Annars blir det första veckan i maj. Men nu börjar man bli sugen.

  10. #40
    Premiärturen är avklarad.
    Den gick från Väring hem till Skövde, med lite trevliga kringelkrokar på väg hem.

    12 grader varmt, strålande sol. Tyvärr så blåste det halv storm, men var ändå en njutbar tur i vårvädret.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •