Sidan 3 av 7 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 67

Ämne: Ja det är vååååren... ♪♫♪♫

  1. #21
    Medlem Carinas avatar
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Backaryd,Ronneby
    Inlägg
    43
    Citat Ursprungligen postat av DearHunter Visa inlägg
    Grattis till hojen. Antar att Du inte kan sova förrän den ståår i vardagsrummet, typ
    Tack Ja det känns lite så, blir en lång fredag innan det är dags o hämta den.

  2. #22
    Medlem Lazzes avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    54
    Citat Ursprungligen postat av Carina Visa inlägg
    Tack Ja det känns lite så, blir en lång fredag innan det är dags o hämta den.
    Gratulerar till hojen Jag vet hur du känner det. Hämtade min Intruder 1400 för ett par veckor sedan och vill ju ut och köra BUMS!!!
    Dessvärre är ju ett attans skitväder på ingång
    Nåväl, får väl drömma mig bort några da´r till då......

  3. #23
    Medlem Lazzes avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    54
    Allvarligt talat, vad menas med detta??
    Snöoväder precis när asfalten kommit fram och man börjar kunna ana en sväng med hojen närsomhelst!!
    Jag tror att jag emigrerar snart

  4. #24
    Medlem Grevens avatar
    Reg.datum
    dec 2010
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    88
    Säger som en arbetskamrat sa om vädret imorse: "Tror minsann ett rejält 'Va i helvete!?' är på sin plats

  5. #25
    Mange
    Gäst
    Var ju ute me hojen för nån vecka sen, då sken solen o jag med. Och nu detta,,,, Va i he...te,,. Inte mer nu,

  6. #26
    Medlem Carinas avatar
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Backaryd,Ronneby
    Inlägg
    43
    Citat Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
    Gratulerar till hojen Jag vet hur du känner det. Hämtade min Intruder 1400 för ett par veckor sedan och vill ju ut och köra BUMS!!!
    Dessvärre är ju ett attans skitväder på ingång
    Nåväl, får väl drömma mig bort några da´r till då......
    Tack, nu står skönheten äntligen i garaget Blev ingen provtur hemma pga all skitsnö som kommit. Men kan bli till veckan som kommer

  7. #27
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Bara för att reta några skall jag ta ut Transalprn på en tur idag, eftersom dubbdäcken fortfarande sitter på. Men till nästa helg vore det väl f-n om inte det är körbart för de flesta.
    Våren ÄR på gång

  8. #28
    Medlem Lazzes avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    54
    Citat Ursprungligen postat av Olle Å Visa inlägg
    Bara för att reta några skall jag ta ut Transalprn på en tur idag, eftersom dubbdäcken fortfarande sitter på. Men till nästa helg vore det väl f-n om inte det är körbart för de flesta.
    Våren ÄR på gång
    Heja Olle

  9. #29
    Medlem Carinas avatar
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Backaryd,Ronneby
    Inlägg
    43
    Nu har jag o min nya pärla varit ute en liten sväng. Vilken känsla o vilken skillnad, min pärla kändes rapp o kvick, mot den gamla. Tar ett tag o vänja sig o antal mil. Men det ser jag framemot, bara man kör med sunt förnuft så fixar jag det

  10. #30
    Medlem Lazzes avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    54
    Citat Ursprungligen postat av Carina Visa inlägg
    Nu har jag o min nya pärla varit ute en liten sväng. Vilken känsla o vilken skillnad, min pärla kändes rapp o kvick, mot den gamla. Tar ett tag o vänja sig o antal mil. Men det ser jag framemot, bara man kör med sunt förnuft så fixar jag det
    Nu blev jag grööön av avund Carina!! Jag var och tittade till hojen och startade upp den, men konstaterade att körningen får nog vänta ett tag till

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •