Sidan 7 av 7 FörstaFörsta ... 567
Resultat 61 till 67 av 67

Ämne: Ja det är vååååren... ♪♫♪♫

  1. #61
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
    Nu ger jag snart upp!! MER snö!!!
    Är det du som har en så jättebillig hoj till salu?
    Ove

  2. #62
    Medlem basemans avatar
    Reg.datum
    mar 2011
    Ort
    Huskvarna
    Inlägg
    25
    Var ute med nyinköpta Wilden på en tur till Nässjö. Sammanlagt blev det 11 mil. Riktigt härligt väder med klarblå himmel. +4-6 grader.

    Längtar till våren när man kan ligga på asfalten utanför garaget och putsa lite. Nu är det för kallt för att ligga ute och putsa på bågen.

  3. #63
    Medlem Lazzes avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    54
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Är det du som har en så jättebillig hoj till salu?
    Haha, nja - tänkte väl kanske inte sälja min nyinköpta hoj redan
    Funderar mer på att emigrera till varmare land....

  4. #64
    Medlem Carinas avatar
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Backaryd,Ronneby
    Inlägg
    43
    Idag har det varit helt underbart o köra. Det blev ca 15 mil på mindre vägar, vissa av vägarna hade fortfarande lite grus kvar. Men tar man det bara lugnt så funkar det. Så nu har jag fått lite mer kläm på min nya hoj o hur den fungerar Vädret ska ju bli kanon imorgon med så det blir till o köra hojen till jobbet.

  5. #65
    Medlem BIG1s avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Tived
    Inlägg
    68

    Vårens första tur

    Måndagen var ju fantastiskt varm så det var självklart att det måste bli en riktig tur. När man bor här i Tived så är det nästan själklart att man då åker till Askersund för sommarens första mjukglass på kajen.

    Var lite förvånad att jag var ensam hoj på kajen men efter en stund när normala människor hunnit hem från jobbet så blev det lite mer rörelse och jag fick sällskap av ett par hojar till..

  6. #66
    Medlem Lazzes avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    54
    Nu är det ju som så att dom lovat KANONVÄDER hela påskveckan, så ni kan tro att det blir åka av!!

  7. #67
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av BIG1 Visa inlägg
    Måndagen var ju fantastiskt varm så det var självklart att det måste bli en riktig tur. När man bor här i Tived så är det nästan själklart att man då åker till Askersund för sommarens första mjukglass på kajen.
    Blev lite fundersam.. Tived ligger på gränsen mellan Närke och Västergötland men har tydligen en liten utlöpare till Dalarna för det står det i vänsterkanten.

    Inte mitt problem. Funderar lite på om vägarna runt Tived har kommit igenom tjällossningen ännu för senast jag passerade var det tjockt med is och guppigt som attan. Jag brukar ta en sväng förbi tived då och då för dom har så gott rökt sidfläsk och en del andra godsaker där i handelsboden.
    Ove

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •