Sidan 1 av 7 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 67

Ämne: Ja det är vååååren... ♪♫♪♫

  1. #1
    Medlem Lazzes avatar
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    54

    Ja det är vååååren... ♪♫♪♫

    Är det bara jag, eller börjar det krypa i kroppen på er andra oxå nu när asfalten börjar vara framme igen??

  2. #2
    Medlem Carinas avatar
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Backaryd,Ronneby
    Inlägg
    43
    Citat Ursprungligen postat av Lazze Visa inlägg
    Är det bara jag, eller börjar det krypa i kroppen på er andra oxå nu när asfalten börjar vara framme igen??
    Tror att de flesta har samma krypningar nu väntar med premiärturen tills jag tagit hem den nya hojen sen blir det till o köra.

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    jan 2011
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    403
    Idag ska Guldvingen ut på premiärtur.Det blir en LITEN runda (ca 3 mil) till fiket för att inta kaffe.8+ och solen på himlen,känns som våren är lite på gång nu.

  4. #4
    Medlem Ingemars avatar
    Reg.datum
    nov 2008
    Ort
    Västervik
    Inlägg
    190
    Jag letade fram det nödvändigaste av utrustningen igår. Hojen startade snällt och det blev en liten runda (gruskörning) på belagt väg Härligt att vara igång.

  5. #5
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Visst är det härligt att vara igång! Hade tänkt köra till jobbet idag, men 3 minusgrader fick mig att tänka om. Ångrade mig sedan när jag satt på tunnelbanan och kände mig som en vekling. I morgon får det bli hojen till jobbet!
    ~ Mats

    Min blogg

  6. #6
    Moderator nippes avatar
    Reg.datum
    maj 2010
    Ort
    Umeå
    Inlägg
    234
    dom -12grader vi hade i morse fick det att kännas som att det var väldigt långt kvar till våren... men strålande sol och blå himmel gör att det känns lite bättre...

  7. #7
    Medlem adaras avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    141
    Går allt bra hämtas hojen ut imorrn. Weee=)
    Har ju varit underbart väder här i Sthlm dom senaste dagarna. Helt plötsligt är man avis på alla MC-bud istället för att tycka synd om dom som man gjorde för ngn månad sen...

  8. #8
    Så härligt ni har vår där nere.

  9. #9
    Medlem Peos avatar
    Reg.datum
    aug 2010
    Ort
    Märsta
    Inlägg
    79


    Premiärtur i går
    Bifogade bilder Bifogade bilder

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Nu när det närmar sig verkar det vara tid för ett hojbyte. Kanske det blir en Africa Twin den här gången.
    Lite för kallt på morgonen för att vara riktigt trevligt. Visserligen har jag dubbdäcken kvar på Transalpen, men tyvärr så är det ju mycket asfalt framme, så körningen fram till och mellan grusvägarna är inte kul.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •