Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: köp zlatans ducce!

  1. #1
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773

    köp zlatans ducce!

    ett tillfälle för alla som vill åka runt med en kändis-hoj

    Ducati 1098S Endast 122 mil!
    Mätarställning: 122 mil
    Färg: Svart
    Typ: Sport
    Info: Köp Zlatan Ibrahimovics hoj! Denna 1098S är köpt ny av Zlatan Ibrahimovic i Italien. Hemtagen från Italien som flyttgods och nu har vi registrerat den åt honom i Sverige och säljer den för kunds räkning. 1098 S med Öhlinsgaffel, bakstötdämpare och styrdämpare, Smidda frästa fälgar. Absolut nyskick! Nyservad vid 122mil med nya remmar. Ring 0418-402800 för mer info

    http://www.blocket.se/landskrona/Duc...l_32511748.htm

  2. #2
    Oj, kändisars fordon brukar ju va extra mycke värda i framtiden. Som påvens bil, eller Elvis bilar och så. Kanske nåt för en samlare :-)

  3. #3
    Medlem Mavve65s avatar
    Reg.datum
    aug 2010
    Ort
    Täby
    Inlägg
    301
    Ja, om han någonsin lyckas vinna CL, kanske värdet stiger/blir framröstad som världens bäste spelare (men Messi är bara 23 och är alltid världens bästa...). Om han säljer betyder det väl att han inte flyttar hem till Malmö FF efter CL-missen??
    Undrar om han har kört den själv eller bara ägt den månntro ?

  4. #4
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Jag vet att han har en mattsvart HD V-Rod. Duccen kanske blev lidande?
    Senast redigerat av Nina den 2011-03-11 klockan 15:44. Anledning: Förb... iPad och stava fel...

  5. #5
    Medlem GeländeSports avatar
    Reg.datum
    aug 2010
    Ort
    Tyskland
    Inlägg
    85
    Personligen skulle jag inte betala ett endaste öre extra för att ett fordon hade ägts/brukats av en "kändis" men det finns ju samlare av allt...

    Förhoppningsvis är det ett bra pris på en fin hoj som kan få glädja någon annan än Zlatan, jag antar att han är rätt hårt hållen när det gäller vilka risker han får utsätta sig för på sin fritid och då kanske en V-Rod passar honom bättre.

  6. #6
    Medlem klauss avatar
    Reg.datum
    feb 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    863
    i hans kontrakt står det att han inte får köra motorcykel,för stora risker,så han har bara ägt dom. HD hade ju stor annonskampanj att han hade beställt den första modellen av svart V rod, man kanske får bra pris som kändis eftersom det går att använda som reklam för firman. Bra att passa på så man har det som man vill när man blir 50 och har möjligheter att börja köra med dom

  7. #7
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Verkar dyr att driva om man ska byta serva och byta kamremmar efter 122 mil!

    Tvivlar på att han kört med varken H-D:n eller Ducatin. För min del skulle hojarna inte vara värda en enda krona mer för att han, eventuellt stått som ägare för hojen. Läste någonstans att det var hans fru som stått som ägare och att Zlatan inte ens har körkort för mc....
    ~ Mats

    Min blogg

  8. #8
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Verkar dyr att driva om man ska byta serva och byta kamremmar efter 122 mil!

    Tvivlar på att han kört med varken H-D:n eller Ducatin. För min del skulle hojarna inte vara värda en enda krona mer för att han, eventuellt stått som ägare för hojen. Läste någonstans att det var hans fru som stått som ägare och att Zlatan inte ens har körkort för mc....
    ... och om det hade varit Annie Seels hoj....
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  9. #9
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av DearHunter Visa inlägg
    ... och om det hade varit Annie Seels hoj....
    Klart jag lagt ett bud då!!
    ~ Mats

    Min blogg

  10. #10
    Medlem Mavve65s avatar
    Reg.datum
    aug 2010
    Ort
    Täby
    Inlägg
    301
    Ha! jag får göra något som Zlatan inte får-köra mc
    Kunde dock tänka mig att byta med mr Z några veckor om jag fick hans lön också, då skulle man vara på grön kvist igen

Liknande ämnen

  1. Stenhård Ducce
    Av jrutgers i forum Off topic
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-09-24, 10:05

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •