Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 21 av 21

Ämne: Bes uppgifter saknas

  1. #21
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Den som Nina tipsade om i Norrköping tycker jag känns vettig. Där spar du mycket pengar som du kan lägga på annat. Ingen större skillnad mellan årsmodellerna. Tror att det är en riktigt rolig hoj som funkar både till landsvägs och inte minst grusåka. Förresten "hasplåten" på dessa hojar ser seriös ut men är av plast. Titta på många hojar och provkör alltid. Säkert klokt också att göra som du gjorde nu, lägga ut en fråga här.

    Den vurpade hojen på Eurowheels skulle jag i alla fall avhålla mig ifrån. AT-gubben här på forumet har en sådan. Tror att han kan ge dig lite input om du PM:ar honom. Är du inne på den typen hojar? I så fall är DR 650 SE en bra hoj, liksom Yamaha XT 600 och Honda Africa Twin.

    Gå in på Blocket och kolla utbudet. Inte bara i Närke utan även i angränsande län. Själv ska jag i helgen köra hundra mil, fram och åter Varberg för att hämta hem min nya hoj. Brukar sällan hitta mina hojar nästgårds utan det har blivit resor till diverse platser en bra bit från Stockholm . Ett kul sätt att lära känna sitt eget land...
    Senast redigerat av Mats Liifv den 2011-03-07 klockan 22:50.
    ~ Mats

    Min blogg

Liknande ämnen

  1. Foton saknas?
    Av Nina i forum Om hojen.nu
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-04-17, 16:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •