Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Nya handskar

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Nya handskar

    Den lokala butiken hemma hade ont om personlig utrustning, det blev en tur till Sulas i höstats och väl där hittade jag mängder av rabatterade varor. Hittade ett par Halvarssons med Kevlarskydd över knogarna och andra utsatta ställen, kostade en bråkdel mot vad de en gång hade kostat, ibland ska man ha tur och råka på otroliga reor utan dess like bara så där.

    När jag nu var och köpte nya stövlar i en numera välfylld butik hemmavid i går såg jag ett par handskar, också med Kevlarskydd över knogar och andra utsatta partier. Tyckte de verkade bra, schysst pris hade de också förutom att de satt som gjutna på mina händer. Skönt med nya handskar, de gamla hade visst börjat bli lite väl använda…

    Ska nog samla på mig stövlar också, det har varit lågprioriterat, de skönaste håller tyvärr inte tätt längre efter en längre tur hem i hällande spöregn. Istället för att samla hojar kommer jag nu samla på mig allehanda utrustning.
    Senast redigerat av Nina den 2011-07-17 klockan 08:17.

  2. #2
    Moderator Gerts avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Tormastorp-Hörby-Skåne
    Inlägg
    1 293

    Talking

    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    ....hittade jag mängder av rabatterade varor. Hittade ett par Halvarssons med Kevlarskydd över knogarna och andra utsatta ställen, kostade en bråkdel mot vad de en gång hade kostat, ibland ska man ha tur och råka på otroliga reor utan dess like bara så där.
    Det är inte bara att ha tur att träffa på dessa rabatterade varor, att det sen desutom är saker som passar DET är tur... ;-)
    Saddlebags can never hold everything you want, but they can hold
    everything you need.
    Gert Karlsson

  3. #3
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Klippan Visa inlägg
    Det är inte bara att ha tur att träffa på dessa rabatterade varor, att det sen desutom är saker som passar DET är tur... ;-)
    Så rätt, så rätt. Antingen är det något man absolut inte vill ha, eller så är det en synnerligen udda storlek!
    ~ Mats

    Min blogg

  4. #4
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Haha, ja så rätt! Inte alltid man hittar sin storlek bland rabatterade varor. Snarare alla andra storlekar…

    Skönt med nya par handskar, Halvarssons köpte jag i höstas, sporthandskarna i veckan som gick. Nu kan jag slänga de väl använda men ack så sköna handskarna.

Liknande ämnen

  1. Eluppvärmda handskar
    Av Kanten i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2014-03-08, 18:16
  2. Nya handskar
    Av Mats Liifv i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2011-12-25, 19:12
  3. handskar?
    Av jaggajao i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-07-18, 20:23
  4. Vattentäta handskar
    Av CPHB i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-09-06, 08:31
  5. Kaaaallt.... handskar
    Av tomahs900 i forum Touring
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-01-11, 15:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •