Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 25

Ämne: Triumph-kväll med intressant föreläsare 9/3

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Smile Triumph-kväll med intressant föreläsare 9/3

    Jag vill föreslå denna kväll, kom om ni kan. =)

    Den 9/3 så kommer Triumph Center Stockholm att ha ett event med den galne gotlänningen Berra Marcusson! Om du inte vet vem det är så kommer här lite kort information vad han har gjort bl.a.

    Berra har genomfört tre Paris-Dakar, kört över vulkaner på Island, guidat vilda brudar genom Sahara, varit jagad av rabieshundar i Transsylvanien och nu även utvecklat en resa till Ryska Karelen.

    Berra kommer att hålla ett föredrag som är ca 1,5 timme långt med frågestund på slutet. Föredraget börjar vid 18:00 men han kommer att finnas på plats redan vid 17:00 och stannar även en liten stund efter hans föredrag är slut.

    Han kommer att berätta vad han har gjort och gör för tillfället och även berätta om hur han upplever den nya Tiger 800XC som han har provkört i Barcelona och även invigt Svenska rallyt med. Därtill kommer alla sjukt roliga upplevelser han varit med om.

    Vi bjuder på tilltugg och förfriskningar och vi kommer även att ha specialerbjudanden som gäller i butiken denna kväll!

    Så anmäl er till info@triumphstockholm.se eller ring på nummer 08-7712230 hur många ni blir så vet vi hur många korvar vi ska koka :-)

    OBS! Begränsat antal platser, först till kvarn!

    PS. Efter att ha varit i Barcelona och "blivit tvungen" att lyssna på någon snubbes föredrag trots att man bara ville provköra nya hojar så kan vi på Triumph Center Stockholm lova att detta föredrag är inget man vill missa och man vet garanterat vem Berra Marcusson är efteråt.

    Välkomna!

  2. #2
    Medlem gunthers avatar
    Reg.datum
    jul 2010
    Ort
    Sundbyberg
    Inlägg
    176
    Hade ju varit trevligt (givet att jag nu också snart blir Triumph-ägare), men faktum är att min bil ska på besiktning just den kvällen. =/

  3. #3
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Det där ska jag absolut försöka komma med på, har lyssnat på Berra förr och gör det mer än gärna igen! Kan utlova en trevlig kväll!
    ~ Mats

    Min blogg

  4. #4
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Ha ha, trött som jag var i går, texten är kopierad från deras nyhetsbrev så när det står hur många korvar "vi" ska koka så är det hur många korvar DE ska koka. Jag jobbar inte där (även om jag tycker det vore skoj att få jobba med ett märke jag annars brinner så för). Jag ska dit, har aldrig hört talas om Berra.

  5. #5
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Berra är en ganska känd profil bland oss som gillar gruskörning och ökenrally. Här kan den intresserade läsa mer om honom och vad hans företag kan erbjuda i form av olika upplevelser!
    ~ Mats

    Min blogg

  6. #6
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Jaa, somliga ska vara värre, min lilla fjuttpöl jag körde igenom är inte ens i närheten av den jag såg i hans galleri…
    Nä skämt åsido, jag tror det kommer bli en intressant föreläsning, tack för länken. =)

  7. #7
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Jaa, somliga ska vara värre, min lilla fjuttpöl jag körde igenom är inte ens i närheten av den jag såg i hans galleri…
    Nä skämt åsido, jag tror det kommer bli en intressant föreläsning, tack för länken. =)
    Ha ha, önskar jag kunnat fotografera när du körde igenom "sjön". Tror att jag sällan sett någon annan som utstrålat sådan genuin lycka som du gjorde den gången...
    ~ Mats

    Min blogg

  8. #8
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Ja, den pölen (och ko-stigen vi var in på) lär man leva ett tag på…

  9. #9
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Missa inte detta föredrag, jag tror den kommer bli intressant. Bara ring till Triumph och man måste inte äga, vara medlem eller köra Triumph utan alla är precis lika välkomna. Kanske ni hittar nåt skoj i butiken, det finns andra märken på kläder än just Triumphs egna t ex.

  10. #10
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Oj, platserna går åt som smör, det är så gott som fullbokat redan, men det finns några platser kvar. Ni som inte anmält er och vill gå, se till att anmäla er snarast så ni inte missar ett spännande föredrag (och erbjudanden i butiken)!

Liknande ämnen

  1. intressant läsning
    Av veteranmc i forum Veteran
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2013-11-06, 16:51
  2. Intressant
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-08-24, 11:57
  3. Intressant.
    Av Gibson i forum Off topic
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-20, 01:04
  4. I kväll är jag hos Triumph Center
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-20, 07:12

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •