Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 22

Ämne: Ny från Ljusdal

  1. #1
    Medlem
    Reg.datum
    dec 2010
    Ort
    Ljusdal
    Inlägg
    8

    Ny från Ljusdal

    Kvinnlig återfallare, eller vad man ska kalla det. Har under alla o-aktiva år fortsatt äga mc, men det har varit obes, avställt, trasigt etc. Har nu köpt en i julklapp, och hoppas komma ut lite om några månader.

    Det användarnamn jag ville ha var upptaget så jag valde ett annat. Om det finns några "gamlingar" här så bör ni kunna känna igen mig på det? Hör av er i så fall, skulle vara kul.

    Har tidigare åkt bl a en svart tvåtaktare, en grön och en blå Honda. Mycket träffar var det på den tiden det begav sig.

  2. #2
    Hej! Och välkommen åter! Själv har jag bara varit på forumet ca ett år, så jag känner inte igen dig.

  3. #3
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Godmorgom och välkommen! Gamling är jag nog men jag har inte varit på så många träffar så vi har nog inte setts.
    Ove

  4. #4
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Välkommen hit, du är okänd även för mig!
    ~ Mats

    Min blogg

  5. #5
    Medlem Ingemars avatar
    Reg.datum
    nov 2008
    Ort
    Västervik
    Inlägg
    190
    Klokt beslut att återuppta åkandet.
    Vad blev det för hoj nu då?

  6. #6
    Medlem
    Reg.datum
    dec 2010
    Ort
    Ljusdal
    Inlägg
    8
    Tack!
    Det går bra med nya bekantskaper också, det är ju så det är : Främlingar är vänner man inte känner än.

    Det jag kliar mig i huvudet och försöker förstå hur jag ska få in under granen är en Yamaha Virago - lite reservation, har inte hunnit betala och hämta än, men det är på gång.

    Får väl efterlysa om det finns folk i min närhet här också. Har bara bott här tre år, så jag känner inte så mycket folk i trakten.

  7. #7
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Hej å välkommen. Vi är ett gäng gamlingar här , kallar oss 60+. Vi brukar ha en del sammankomster. Som vi brukar välkommna till på 60+ sidan här på hojen. Just nu ligger vår å sommarturer i planeringsfasen.
    Jan

  8. #8
    Medlem
    Reg.datum
    dec 2010
    Ort
    Ljusdal
    Inlägg
    8
    Hej räven!
    Jag har redan hittat ert lilla rum, men över hundra sidor vet jag inte om jag orkar läsa igenom.... Vet inte om jag är gammal nog för er, är ju 60--, men om ni behöver kvinnlig fägring så vet ni var jag finns.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Grönsaksträffen Visa inlägg
    Tack!
    Det går bra med nya bekantskaper också, det är ju så det är : Främlingar är vänner man inte känner än.

    Det jag kliar mig i huvudet och försöker förstå hur jag ska få in under granen är en Yamaha Virago - lite reservation, har inte hunnit betala och hämta än, men det är på gång.

    Får väl efterlysa om det finns folk i min närhet här också. Har bara bott här tre år, så jag känner inte så mycket folk i trakten.

    Härlig hoj du valt! Har inte ägt/kört Virago, men väl en Yamaha TR1 samt en Dragstar 1100. Men har bara hört gott om Virago att dem är pigga för vara en glidarhoj och har bra bromsar och väghållning.

  10. #10
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Grönsaksträffen Visa inlägg
    Hej räven!
    Jag har redan hittat ert lilla rum, men över hundra sidor vet jag inte om jag orkar läsa igenom.... Vet inte om jag är gammal nog för er, är ju 60--, men om ni behöver kvinnlig fägring så vet ni var jag finns.
    Trots din ungdom ( 2 st-?) är du välkommen på tråden och även på våra turer om det passar. Ungdomarna som ännu inte växt i 60+västen ännu brukar vi kalla Hängörouns och dom är välkomna för det behöver fyllas på med lite 60+are. Vi är ju inte så många som ståtar med dom västarna ännu.
    Ove

Liknande ämnen

  1. Var kommer dom från?
    Av jrutgers i forum Off topic
    Svar: 54
    Senaste inlägg: 2014-11-26, 19:37
  2. Handla från USA
    Av Mange i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-12-28, 19:45
  3. Hej fran Kroatien!
    Av pewa i forum Off topic
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-07-17, 11:12
  4. Hej från Sörmland
    Av Cetonia i forum Ny på forumet
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-06-30, 19:22
  5. Hej från Stockholm!
    Av Fredd i forum Ny på forumet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 17:38

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •