Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Resultat 41 till 45 av 45

Ämne: Vad gör ni?

  1. #41
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Tittade på vädret igå kväll och konstaterade att vädret har kommit till Medelhavet nu. Sahara kanske?
    Kommer säkert en sandstorm så det blir till att skotta sand i stället. Summan av olägenheterna är konstant....
    ~ Mats

    Min blogg

  2. #42
    Mange
    Gäst
    Skulle också kunna tänka mig ett litet ställe i Spanien nu för att slippa snön o blåsten. Själv sitter jag och tittar lite på familjeresan till föräldrarnas stuga i Jokkmokk till sommaren. Jag har varit där uppe många gånger men hustrun och ungarna har aldrig varit där uppe. Kan tycka att det är på tiden att de får se hela Sveriges skönhet.

    Dessutom funderar jag o min far att sticka en tur ner till Österrike med hojarna men det blir ingen längre vistelse då, max en vecka. Funderar på om det är smidigast och ta tåg en bra bit ner för att slippa transportsträckan även om det också är en del av resan. Det är väl mest "passen" som lockar denna gång. Kom gärna med tips. Familjen körde över alperna förra året när vi stack till Kroatien men egentligen är Österrike alldeles för fint för att bara passera igenom. Kan bli skoj att sticka iväg med "gubben" och ta in på lite fina ställen o ta en eller två .

  3. #43
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    Dessutom funderar jag o min far att sticka en tur ner till Österrike med hojarna men det blir ingen längre vistelse då, max en vecka. Funderar på om det är smidigast och ta tåg en bra bit ner för att slippa transportsträckan även om det också är en del av resan. Det är väl mest "passen" som lockar denna gång.
    Här kan du läsa om vår resa till Österrike i somras. Blir en ny tur ner i sommar. Denna gång kommer vi att ha Ischgl som basläger för våra utflykter.

    Tycker du tänker helt rätt när du funderar på tåget. Transporten genom Tyskland är inte rolig. För min del är det totalt själsdödande att åka Autobahn och ska man åka småvägar tar det en evig tid.
    ~ Mats

    Min blogg

  4. #44
    Mange
    Gäst
    Såg härligt ut, nu längtar man ju än mer efter våren. Tack för tipset.

  5. #45
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    Såg härligt ut, nu längtar man ju än mer efter våren. Tack för tipset.
    Det viktigaste tipset var nog det angående tåget. Rör inte hojen, utan låt personalen sköta lossningen....
    ~ Mats

    Min blogg

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •