Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Moppeutmaning!

  1. #11
    på min puch dakota hade pluggen tagits bort gjorts en halvmåne på kolven å planat toppen. den gjorde 55-60km/h å gick saktast i byn. snabbast var en zundapp den gick kring 90km/h

  2. #12
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av veteranmc Visa inlägg
    på min puch dakota hade pluggen tagits bort gjorts en halvmåne på kolven å planat toppen. den gjorde 55-60km/h å gick saktast i byn. snabbast var en zundapp den gick kring 90km/h
    Ja, säger då det vad en del ska ha bråttom. Var själv nöjd med cykeln i orginal skick men som jag påtalat förut: Har inte så bråttom man ska väl hinna med och se sig omkring också.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  3. #13
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Utmaningen gäller inte längre då jag nu valt att lämna hojen och det är för många svar att jag ska kunna radera mina inlägg i tråden
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  4. #14
    Citat Ursprungligen postat av GeCe Visa inlägg
    Utmaningen gäller inte längre då jag nu valt att lämna hojen och det är för många svar att jag ska kunna radera mina inlägg i tråden
    Att sluta hänga på ett forum är ju enkelt, bara att sluta skriva.
    Att sen skriva att man raderar sina inlägg tyder på missnöje med nåt.

    Jag har ju "känt" dig i olika sammanhang sedan Innovatidens begynnelse....kan du deklarera vad som hänt här som gjort dig så förargad att du meddelar detta på ett sk ändock diplomatiskt sätt?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •