Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: Ooh vilken mardröm

  1. #11
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Javisst eller slänga in en grön groda eller nåt annat dekorativt som är grönt, sånt fixar sig alltid. Kanske kan man byta div lampor i kupén mot gröna?

  2. #12
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Det givna namnet måste väl bli KERMIT....?
    ~ Mats

    Min blogg

  3. #13
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Det givna namnet måste väl bli KERMIT....?
    Ha ha ha, ja kanske det!

  4. #14
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Twist! Black Magic (bil, inredning) with a little of Twist (gröna säten)! =)

  5. #15
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Det givna namnet måste väl bli KERMIT....?
    Och vi kommer att bli gröna av avund...

  6. #16
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Grattis till bilen oxå....Jag har sagt det förut. Du har bra smak och hittar det där lilla extra och piffiga

    Du kör ju brittiskt rakt igenom.... Trajja och Cooper... frågan är om Du inte behöver en rejäl lagavullin så Du nyktrar till ...
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  7. #17
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Huu, whiskey? Nä inte jag.

    Jag har varit lite trött min effekten i min Cooper D, jag vill ha mer drag (som vanligt med mig i bilden) och började snegla på Cooper S, de har ju 175 hk. Men så såg jag en grön numrerad jubileumsbil i Norrköping, en av 500 byggda med 211 hk. Ringde på den och da'n efter dök den här svarta upp i annonser. Cool, svart med röda detaljer! tänkte jag. Och så såg jag de gröna sätena, va f...? Har fabriken gjort fel?? funderade jag, nån måste ha gjort nåt fel här.
    Men så for jag och kikade på bilen, sätena såg inte alls så hemska ut som de gjorde på bild i annonsen. Sen noterade jag i bilen att det var svarta reglage och knappar samt mätartavlor, inte silver som de flesta MINIs har, det var annorlunda! Frågade om färgvalet i bilen, varför gröna säten? undrade jag. Jo, en sommarjobbare fick beställa en bil och det sista man kryssade i var gröna säten, han skulle ändå inte jobba kvar och ev få höra nåt skäll.

    Hem och jämförde bilar, i Norrköping står en bil och har silverfärgade reglage etc precis som de flesta och så finns det 499 till exakt likadana. En annars så svart bil med gröna säten i en annars så svart inredning lär ingen beställa, den kommer vara en av… ingen likadan. =)

    I går fick jag veta att den här är den enda med svart lack och rött tak & speglar, det är nytt inför nästa år samt luftintag i stötfångaren nertill. Den gröna färgen på sätena är också nytt inför nästa år. Så den här är verkligen one of a kind, finns ingen till i hela Sverige som ser ut så här.

    I dag hämtar jag bilen. =)
    Senast redigerat av Nina den 2010-09-16 klockan 06:33.

  8. #18
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Glömde tillägga att de hittade ett fel på min bil när de kikade på den för inbyte, som funnits där sen den lämnade fabriken: framvagnen är helt fel inställd! Jag har inte märkt nåt för den har inte dragit åt nåt håll och gått spikrakt, däcken har jag inte sett på heller med de är nästan blankslitna på ytterkanterna..!
    Så jag fick lite avdrag på inbytespriset men de gav motsvarande summa i rabatt på nya bilen.

    Bilen är döpt till Black Magic with a twist.

Liknande ämnen

  1. Vilken H-D ?
    Av pentti01 i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2016-05-27, 17:28
  2. Snacka om mardröm... lossnat däck
    Av Mats Liifv i forum Off topic
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-03-31, 22:44
  3. Huu, vilken mardröm
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-03-14, 16:52
  4. Vilken GPS
    Av Jonas i forum Touring
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-04-13, 18:46
  5. Mardröm
    Av Nina i forum Nina & Motorcyklarna - Arkiv
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-24, 13:10

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •