Sidan 1 av 7 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 65

Ämne: Göra sig löjlig över andras hojar

  1. #1

    Göra sig löjlig över andras hojar

    På sporthojs forum finns en tråd där gör sig lustiga över HD-hojar
    http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=231850

    Finns även en liknande där de snackar på samma sätt om Guldvinge-hojar.

    Känns skönt att vara här på hojen.nu där vi välkomnar alla hojar/hojåkare.

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2009
    Ort
    Kinna, Mark, V-Götaland
    Inlägg
    25
    Instämmer fullständigt. Jag finner i detta forum att det handlar om ett gemensamt intresse. Vilken hoj du kör är upp till var och en tycker jag. Smak och intressen är ju olika och vore inte roligt att alla skulle köra samma hoj eller tycka samma sak.

  3. #3
    Det kan ju till och med vara så att en och samma person gillar flera olika typer av hojar. Vore jag rik och hade garageutrymme så skulle jag kanske ha ett par - tre hojar av olika sorter. T ex en glidarhoj, en streethoj och en äventyrshoj.

  4. #4
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Håller med. Däremot väljer jag att köra ihop med folk som har samma hojtyp som jag.
    Jan

  5. #5
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    På sporthojs forum finns en tråd där gör sig lustiga över HD-hojar
    http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=231850

    Finns även en liknande där de snackar på samma sätt om Guldvinge-hojar.

    Känns skönt att vara här på hojen.nu där vi välkomnar alla hojar/hojåkare.
    Bara kul tycker jag. Men jag tar det på rätt sätt och tror mig veta att de som öser galla över en specifik hojtyp egentligen inte tycker vad dom skriver. Ironi i massor är det bara...

    Felet ligger snarare hos de som tar åt sig och inte ser tråden ifråga för vad den är. En icketråd där folk gör sig lustiga på ett mer eller mindre begåvat sätt! Det är ingen som tvingar någon att läsa mer än rubriken i en dylik tråd.

    Följande bild ger ju dock svar på tal om man säger så.

    1, bild
    Bifogade bilder Bifogade bilder
    Senast redigerat av Mc-Bosse den 2010-09-04 klockan 13:55.

  6. #6
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Fast det är ju väldigt mycket ironi i vissa trådar på sporthoj, en del av dem är ju helt uppåt väggarna så man sitter och gapskrattar när man läser dem.

  7. #7
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Fast det är ju väldigt mycket ironi i vissa trådar på sporthoj, en del av dem är ju helt uppåt väggarna så man sitter och gapskrattar när man läser dem.
    Precis! Det är som det är med ibland 90% ovidkommande kommentarer och åsikter men det är rätt kul ändå!

  8. #8
    Medlem obans avatar
    Reg.datum
    okt 2008
    Ort
    Ale
    Inlägg
    177
    Jag tycker att guldvingetråden är riktigt rolig där, och kan hd-tråden bli likadan kan den säkert bli skoj den med att läsa :-)

    .. och var väl inte så länge sen det pratades inte allt för väl om sporthojåkare här också... nåt att tänka på kanske? ;-)

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av oban Visa inlägg
    Jag tycker att guldvingetråden är riktigt rolig där, och kan hd-tråden bli likadan kan den säkert bli skoj den med att läsa :-)

    .. och var väl inte så länge sen det pratades inte allt för väl om sporthojåkare här också... nåt att tänka på kanske? ;-)
    Det var kanske inte valet av mc som diskuterades i den tråden, om vi menar samma tråd, utan mer körsättet som för EN DEL sporthojsåkare blivit norm. Som jag tolkade den tråden var det väl att många i en kurva inte ville möta en projektil i 200 km i timmen.

    Sen kan jag väl hålla med om att man får tåla lite gliringar oavsett vilken mc man kör bara de ges med glimten i ögat. Att lägga in värderingar på förarna är väl ett tecken på att man tar ett roligt nöje på lite för stort allvar.

  10. #10
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Bara kul tycker jag. Men jag tar det på rätt sätt och tror mig veta att de som öser galla över en specifik hojtyp egentligen inte tycker vad dom skriver. Ironi i massor är det bara...

    Felet ligger snarare hos de som tar åt sig och inte ser tråden ifråga för vad den är. En icketråd där folk gör sig lustiga på ett mer eller mindre begåvat sätt! Det är ingen som tvingar någon att läsa mer än rubriken i en dylik tråd.

    Följande bild ger ju dock svar på tal om man säger så.

    1, bild
    Mötte ett sådant gäng damer i Norge,dom körde Hondas svarta änka. Utom en som körde avlidne mannens GPZ.
    Jan

Liknande ämnen

  1. MC över Himalaya
    Av Markus i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2016-01-06, 21:53
  2. Äntligen över.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-10-02, 01:20
  3. Är det över... redan?
    Av stefanistockholm i forum Off topic
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-11, 09:15
  4. Kommer fyrtakt att ta över?
    Av turbo i forum Offroad
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 22:42
  5. Gick över.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-17, 12:22

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •