Sidan 9 av 10 FörstaFörsta ... 78910 SistaSista
Resultat 81 till 90 av 97

Ämne: Ghostrider

  1. #81
    Medlem Hamres avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Ort
    Lysekiiil
    Inlägg
    435
    Citat Ursprungligen postat av Brännjack Visa inlägg

    Jag tycker att GhostRider är en otroligt skicklig hoj åkare.
    Har man bara tur så behöver man inget förstånd!
    Put something nice between your legs, Street Triple.
    Jag Vägrar Kategoriskt Customhoj!

  2. #82
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Hamre Visa inlägg
    Har man bara tur så behöver man inget förstånd!
    Tyvärr så handlar det väl inte så mycket om tur,utan skicklighet.MEN VANSINNIGT.det där med tur och otur är ju något helt annat.Man blir ju så förbannad,typ hörde en dag på jobbet..du fan vilken otur han hade,lade hela tradaren i diket,flera miljoner upp i rök?vadå otur menar jag,man har väl för tusan inte otur om man själv klantar till det.Otur är om man kommer runt kröken och vägen är borta eller det står något ivägen.Handhavande fel är ju aldrig otur

  3. #83
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Visst är Ghostrider duktig som förare betraktat, men han saknar (saknade ) den moraliska spärren som gör att de flesta inte vill köra så, eftersom man utsätter andra för enorma risker
    Tyvärr får ju en sådan person lite av en hjältestatus och får därför efterföljare, som kanske inte är lika duktiga.
    Visst är det en prestation att utföra en massa stunts på hojen , men det verkar som om det skall uppvisas på allmäna vägar, vilket ger en extra kick.
    Det här med tur kan ju diskuteras i det oändliga. Livet startar med en påse tur som man tar lite ur varje gång man behöver. Helt plötsligt tar påsen slut och då skyller man på otur.
    Har inget mot tricks osv, men man skall inte utsätta oskyldiga för faror.

  4. #84
    Medlem rävens avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Linneryd
    Inlägg
    3 259
    Jag tycker att orden tur å otur är väldigt missbrukade. Om alla håller sig snällt i sin fil när man kör om har man tur. Skulle någon plötsligt svänga ut framför har man otur å hamnade bårhuset.
    Jan

  5. #85
    Medlem Jonas76s avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Haninge
    Inlägg
    249
    Hett ämne tydligen då tråden är över ett år gammal...Släpp det och gå vidare!
    KTM 950SM

  6. #86
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av ducati snubben Visa inlägg
    Hett ämne tydligen då tråden är över ett år gammal...Släpp det och gå vidare!

  7. #87
    Medlem Hamres avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Ort
    Lysekiiil
    Inlägg
    435
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Tyvärr så handlar det väl inte så mycket om tur,utan skicklighet.MEN VANSINNIGT.det där med tur och otur är ju något helt annat.Man blir ju så förbannad,typ hörde en dag på jobbet..du fan vilken otur han hade,lade hela tradaren i diket,flera miljoner upp i rök?vadå otur menar jag,man har väl för tusan inte otur om man själv klantar till det.Otur är om man kommer runt kröken och vägen är borta eller det står något ivägen.Handhavande fel är ju aldrig otur
    Det är precis vad det handlar om,TUR. Kör du som en idiot ute i trafiken så måste du ha tur!!!
    Det räcker med att nån bilist inte ser dej komma, när du kör i 250 km/h! Så kom inte och snacka om att han inte har TUR!! Du kan inte va skicklig på att köra när du inte vet hur medtrafikanterna reagerar.
    Put something nice between your legs, Street Triple.
    Jag Vägrar Kategoriskt Customhoj!

  8. #88
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Hamre Visa inlägg
    Det är precis vad det handlar om,TUR. Kör du som en idiot ute i trafiken så måste du ha tur!!!
    Det räcker med att nån bilist inte ser dej komma, när du kör i 250 km/h! Så kom inte och snacka om att han inte har TUR!! Du kan inte va skicklig på att köra när du inte vet hur medtrafikanterna reagerar.
    Jodåskicklighet är att hålla koll på amatörer i trafiken. Läsa trafiken bör man,annars skulle man ju köra ihjäl folk varje dag
    Senast redigerat av engström67 den 2011-11-05 klockan 22:10.

  9. #89
    Medlem Hamres avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Ort
    Lysekiiil
    Inlägg
    435
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Jodåskicklighet är att hålla koll på amatörer i trafiken. Läsa trafiken bör man,annars skulle man ju köra ihjäl folk varje dag
    Försök göra det i 250 km/h.
    I 80 km/h sittande 3m över vägbanan e de väldigt lätt!!
    Put something nice between your legs, Street Triple.
    Jag Vägrar Kategoriskt Customhoj!

  10. #90
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Hamre Visa inlägg
    Försök göra det i 250 km/h.
    I 80 km/h sittande 3m över vägbanan e de väldigt lätt!!
    yrkesskada,man läser trafiken även i en gocart

Liknande ämnen

  1. Ghostrider...
    Av RobbeS i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2016-03-10, 09:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •