Sidan 8 av 10 FörstaFörsta ... 678910 SistaSista
Resultat 71 till 80 av 97

Ämne: Ghostrider

  1. #71
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Skall man vara snobb bara för att man köper ny hoj??? dummaste jag hört,dessutom så är det inte raka rör jag talar om,det låter illa.Jag har bytt dämpare på alla hojar jag haft,till och med besiktigat en av dom utan problem,så skrämma barn gör jag nog inte.

    Läs vad jag skrev! Byta dämpare var det och inget annat och det tycker jag är snobberi och barnsligt! Tillfredsställer möjligtvis det egna egot bara och stör omgivningen även om det säkert finns de som tydligen är duktigare än du som det låter här efter det du skriver.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  2. #72
    groggy
    Gäst
    Snacka om sandlåda, trodde att hojen.nu var för vuxna men fan va ja bedrog mig
    kan nån admin ta bort mitt account så vore jag tacksam

  3. #73
    Citat Ursprungligen postat av Retard Visa inlägg
    Tänk er för nu. Ni är på hojen.nu. Här har alla mer DB än HK på sina hojar.

    Och åkningen går ut på att göra småbarn döva, inte att köra över dem vid övergångsställena som de med plastraketer gör.
    Varför inte både och? DÅ är man verkligen både frän, idol och förebild. Och tycker att sporthoj.com är guds gåva till mänskligheten.

    Eller så gör man som majoriteten av mc-åkare: Kör lite för fort ibland, men med andra trafikanter/människors liv och hälsa i åtanke. Och modifierar/byter avgassystem, men på en sansad nivå och använder detta på ett sätt som respekterar andra människor.

  4. #74
    Citat Ursprungligen postat av groggy Visa inlägg
    Snacka om sandlåda, trodde att hojen.nu var för vuxna men fan va ja bedrog mig
    kan nån admin ta bort mitt account så vore jag tacksam
    Hojen.nu är för alla som gillar motorcyklar! Diskussioner är bra, gillar man inte vad som skrivs i en tråd finns det många andra att läsa istället.

    Skicka ett mail eller PM om du vill radera kontot.
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  5. #75
    Medlem Brännjacks avatar
    Reg.datum
    okt 2011
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    102
    Citat Ursprungligen postat av DearHunter Visa inlägg
    Han (med flera) skulle kunna förse psykiatriforskningen med så mycket material så att det skulle fylla ett helt mentalsjukhus (diagnoser alltså). Inte ens Greklands samlade statsskuld skulle kunna finansiera en elchockbehandling även om Fortum halverade elpriset och staten tog bort all skatt!

    http://www.youtube.com/watch?v=Gx1Ck...eature=related

    Coolt Bosse! Känns tryggt att ha dig som bussförare....
    Andra gången i den här tråden jag ser dig påpeka att MC-Bosse är bussförare. Vad har det
    med saken att göra? Är inte det ett personligt påhopp?

    Jag har läst åtta sidor av något som jag trodde skulle handla om fakta om Ghostrider och hans filmer. Åsikter kring det. Men ni verkade vilja starta ett krig mot MC-Bosse. Meningslöst.

    Finns det ingen som har något kul att berätta om honom? Fakta? Länkar? Filmer? Bilder? U name it?

    Jag tycker att GhostRider är en otroligt skicklig hoj åkare.

  6. #76
    Medlem Brännjacks avatar
    Reg.datum
    okt 2011
    Ort
    Skövde
    Inlägg
    102
    https://www.flashback.org/t147450p4. Mycket intressant tråd med all fakta man kan tänkas vilja veta. Kolla särskilt på sidan 4

  7. #77
    Medlem
    Reg.datum
    feb 2011
    Ort
    Falkenberg
    Inlägg
    390
    Ghostrider är en fegis, jag skulle vilja se honom stå på på samma sätt i Rom under rusningstrafik :P

  8. #78
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av Brännjack Visa inlägg
    Jag tycker att GhostRider är en otroligt skicklig hoj åkare.
    Kanske att han kan hantera motorcykel på ett sätt som verkar skickligt. Köra j -a fort och chansa vilt kräver inte så mycket mer än brist på vett.

    Killen visar tecken på beteendestörning och en korrekt diagnos och behandling skulle kanske hjälpa honom till ett lyckligare liv.
    Ove

  9. #79
    Jag blir bara förbannad när han totalt struntar i med trafikanternas säkerhet. Om någon råkar byta fil och missa att han kommer så fort så får han leva med detta bara för att dåren skall visa sig på styva linan. Sedan alla som hjälper honom att göra filmerna är precis lika avsaknad av respekt för sina med trafikanter för dom uppmanar till dårskapen.
    Jan-Olov

  10. #80
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Citat Ursprungligen postat av Brännjack Visa inlägg
    Finns det ingen som har något kul att berätta om honom? Fakta? Länkar? Filmer? Bilder? U name it?
    Du kan ju gå direkt till källan: http://www.sporthoj.com/forum/member.php?u=174

    Utjatat ämne för övrigt.
    Senast redigerat av Molgan den 2011-11-05 klockan 00:18.
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

Liknande ämnen

  1. Ghostrider...
    Av RobbeS i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2016-03-10, 09:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •