Sidan 5 av 10 FörstaFörsta ... 34567 ... SistaSista
Resultat 41 till 50 av 97

Ämne: Ghostrider

  1. #41
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Roadking Visa inlägg
    Tycker du det är coolt när ett gäng harley utan dämpning i sina raka rör skrämmer skiten ur barn och gamla också?
    Om du nu med millimeternogranna jämförelser skall påpeka min osaklighet så be my guest.
    Kom igen nu! Va e detta för kommentar? Blanda in avgasljud? Jag har ju i inlägg efter inlägg förklarat min ståndpunkt i frågan! Det är GR:s färd på 16 min som är cool *OBS* I ALL SIN VANSINNIGHET! *OBS*. Hade han nu orsakat olyckor och skit på denna sträcka hade det inte alls varit coolt. Är det bara jag som kan ha två åsikter om samma sak?

    Jag tycker en del saker är coola i sin vansinnighet och att klara av nämnda sträcka på 16 min är coolt. Varför skulle jag tycka att högt avgasljud är coolt som inte har med tråden att göra? Vad i mina inlägg har fått dig att tro detta om mig?

    Millimeternogrann är jag inte alls i mina kommentarer. Men när jag tycker jämförelser haltar värre än en häst på 3 ben så reagerar jag. När du nu drar in högt avgasljud som kan skrämma slag på personer så reagerar jag igen. Vi diskuterar GR:s framfart och att jag tycker att nämnda sträcka på 16 min är coolt *OBS* I ALL SIN VANSINNIGHET! *OBS*. Jag har aldrig sagt att det är lämpligt men nu gjorde han det på ett synnerligen skickligt sätt och då är det coolt!

    Du försöker på något sätt att inkludera högt avgasljud i vad jag tycker är coolt. Är det något mer som jag ska tycka är coolt bara för att jag tycker GR:s framfart *OBS* I ALL SIN VANSINNIGHET! *OBS* är cool? Bara du tycks veta!

    You can all be my guests!

  2. #42
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av oban Visa inlägg
    Turligtvis (eller tyvärr) så har han bara en enorm tur när han kört sina repor på film, det räcker med en bilist som får för sig att köra om någon annan när han kommer bakifrån i hög fart för att filmen inte ska vara så tuff längre. Då spelar skickligheten ingen roll längre.

    Sen kan man ju också undra över skickligheten, om han nu är sån överhejare på att köra hoj snabbt, varför kör han då inte på bana och blir mästare??.... eller är det så att han blir ifrånkörd på bana??? (bara undrar)
    Skicklighet kan även innefatta en viss portion tur. Som jag fattat det var anledningen tills hans beteende att han ville sätta stöddiga typer i sina snabba bilar på plats. Han är en hejare även på bana.

  3. #43
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Han (med flera) skulle kunna förse psykiatriforskningen med så mycket material så att det skulle fylla ett helt mentalsjukhus (diagnoser alltså). Inte ens Greklands samlade statsskuld skulle kunna finansiera en elchockbehandling även om Fortum halverade elpriset och staten tog bort all skatt!

    http://www.youtube.com/watch?v=Gx1Ck...eature=related

    Coolt Bosse! Känns tryggt att ha dig som bussförare....
    Senast redigerat av DearHunter den 2010-08-20 klockan 21:19.
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  4. #44
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Inte coolt alls. Bara idioti. Förstår inte hur någon annan än sextonåringar med ADHD kan tycka att detta är häftigt. Köra fort är en sak, men det här galenskap av någon som förmodligen helt saknade empati för egna anhöriga eller andras väl och liv. Nu ska han ha sansat sig, men kommer för lång tid vara normen för andra galenpannor som vill nå hans "status". Med garanterade olyckor som följd. Säkert har redan många som haft GB som förebild/idol skadats eller omkommit redan. Vad är coolt med det, Mc-Bosse?? Att han klarade sig berodde till största delen på tur i kombination med erfarenhet och skicklighet, men det förtar inte att det var galenskap det han höll på med. Såna beteenden förstör för hela hojkollektivet och bör självklart inte beskrivas som coolt!

  5. #45
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Kom igen nu! Va e detta för kommentar? Blanda in avgasljud?

    Som jag misstänkte. Du skulle inte förstå och mig kvittar det lika.
    Du får självklart reagera på precis vad du vill, men den rätten har även jag. Att på detta sätt ange en galning som cool misspryder ett ansvarsfullt stt att se på umgänge i trafiken.
    Senast redigerat av Roadking den 2010-08-20 klockan 21:30.

  6. #46
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Inte coolt alls. Bara idioti. Förstår inte hur någon annan än sextonåringar med ADHD kan tycka att detta är häftigt. Köra fort är en sak, men det här galenskap av någon som förmodligen helt saknade empati för egna anhöriga eller andras väl och liv. Nu ska han ha sansat sig, men kommer för lång tid vara normen för andra galenpannor som vill nå hans "status". Med garanterade olyckor som följd. Säkert har redan många som haft GB som förebild/idol skadats eller omkommit redan. Vad är coolt med det, Mc-Bosse?? Att han klarade sig berodde till största delen på tur i kombination med erfarenhet och skicklighet, men det förtar inte att det var galenskap det han höll på med. Såna beteenden förstör för hela hojkollektivet och bör självklart inte beskrivas som coolt!
    Jag skriver en sista gång i denna tråden för er som inte kan läsa eller av någon anledning inte vill fatta. Det är galenskap som du säger Jonas. Vansinnigt har dock hela tiden varit mitt ordval. Jag tycker att jag på ett synnerligen pedagogiskt sätt förklarat och sagt att skickligheten i att göra färden i dom farterna och att klara av det är coolt just bara för att han handhar mc:n på ett mycket skickligt sätt utan att krocka. Men det är samtidigt vansinnigt eller som du Jonas säger: galet. Är det min tvådelade åsikt som inte kan accepteras så kan jag inte göra något åt det!

    Jag tycker att om jag lämnar denna tråden nu så flyr jag inte för jag kan inte vara tydligare än vad jag varit.

    Fortsätt gärna diskutera. Jag kommer att läsa men lägger mig inte i.

  7. #47
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Du flyr tråden. Helt klart....
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  8. #48
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Men ändå kan jag inte låta bli att beundra att han genomförde det utan att skada andra eller sig själv. Trots vansinnesfarter så visste han vad han gjorde. Han har ju för alltid satt andra på plats. Han är snabbast. Punkt slut!
    Och han lyckades och det är en bedrift som kan uppskattas i all dess vansinnighet.!
    Allt som är mot lagen ska fullständigt förkastas med alla medel. Det ska inte finnas någon möjlighet till att köra som en idiot på en mc om man vill för vi bor ju i präktiga Sverige där jantelagen lever och frodas i hög grad.
    GR visste hur man framför en mc i fruktansvärt hög fart utan att köra på någonting och förflyttade sig från Stockholm till Uppsala på 16 min.

    Det är skickligt och i all sin vansinnighet coolt!
    Nu ska jag ut och se om jag kan skrämma upp någon med min mc...
    Jag tycker en del saker är coola i sin vansinnighet och att klara av nämnda sträcka på 16 min är coolt.
    Som jag fattat det var anledningen tills hans beteende att han ville sätta stöddiga typer i sina snabba bilar på plats.
    Dina citat är både märkliga och lite skrämmande. Jag är synnerligen glad över att du inte har den där Hayabusan som du suktar efter...

    (ja, jag har fetstilat en del av de uttryck som jag vänder mig emot och som får mig att undra hur du tänker, Mc-Bosse)
    Senast redigerat av Jonas den 2010-08-20 klockan 21:55.

  9. #49
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Ghostrider kör med sin mc så fort det bara är möljigt mellan Stockholm och Uppsala. Han undviker med sin skicklighet att köra på någonting. Några rickoschetter existerar inte. En del bilister blir upprörda och skärrade av han framfart men allt löper på bra och han når sitt mål på 16 min.

    Och detta jämför du med:

    "GhostHunter tar sin modifierade älgstudsare, drar på sig sin baklava och sätter sig på Stureplan. Sedan så börjar han prickskjuta folks vardagsrumslampor, 30 st på 10 sek, och träffar en lampa på 400 m håll. Han uppvisar en imponerande skjutskicklighet. Ja, han är så skicklig att han undviker att skada andra med sina rickoschetter som far runt i en naturligtvis förutsedd riktning. Några människor runtomkring kastar sig åt sidan för att inte bli träffade. Andra står kvar och fattar inte vad det är som händer."

    Olika åsikter ska ventileras och det är nu gjort. Nu ska jag ut och se om jag kan skrämma upp någon med min mc...
    Du är rolig du,jag håller med dig i det mesta,jag har själv en hoj med 160hk och inte sjutton åker man bara omkring i 90,man lär ju rasta pollarna ibland annars kan man ju åka moped;DTänk när man är ute och åker med den lokala mc klubben och det är mest blyslädar som åker i 80 på 90väg osv,man kan ju få spader
    Senast redigerat av engström67 den 2010-08-20 klockan 22:23.

  10. #50
    Medlem Nickes avatar
    Reg.datum
    jul 2009
    Ort
    Stockholm - Hägersten
    Inlägg
    403
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Ja, de tycker jag är bättre! Så resonerar nog många customhojåkare 8)

    .... och även jag ....
    Försöker att hålla mig till tråden, fast modet är trådlöst

Liknande ämnen

  1. Ghostrider...
    Av RobbeS i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2016-03-10, 09:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •