Sidan 6 av 10 FörstaFörsta ... 45678 ... SistaSista
Resultat 51 till 60 av 97

Ämne: Ghostrider

  1. #51
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Du är rolig du,jag håller med dig i det mesta,jag har själv en hoj med 160hk och inte sjutton åker man bara omkring i 90,man lär ju rasta pollarna ibland annars kan man ju åka moped;DTänk när man är ute och åker med den lokala mc klubben och det är mest blyslädar som åker i 80 på 90väg osv,man kan ju få spader
    Stämmer bra de!

    Det är ju därför man kör mc,annars kan man ju köra med rutorna nere på bilen!

  2. #52
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Nu ska vi inte minimera hans insats trots att det är dumt att från början komma på tanken. Vem som helst skulle överhuvudtaget inte våga att köra som han gjorde. Köra rakt fram på en motorväg är inga problem i vilken fart det än må vara men att hålla koll på andra fordon och göra egna filer både till vänster, höger och i mitten kräver nerver i vansinniga farter. Dessutom med klockan som piska!

    Det är detta att han klarar av det som jag beundrar samtidigt som det är vansinnigt. Jo det går att ha två tolkningar.
    Att minimera hans insats är precis vad jag tycker vi ska göra och det finns INGET som helst försvar för ett sådant idiotiskt beteende. Att han nu tydligen slutat med dumheterna talar väl för sig själv han kanske börjat använda hjärnan i den mån det finns någon. Undrar hur du använde hjärnan när du skrev det där dravlet?

    När han höll på och om han då hade varit en orsakat en olycka och någon mina närstående blivit drabbad lovar jag dig att jag pepprat fanskapet fullt med bly och styckat upp resterna till vargmat och tagit mitt straff sen. För med den snälla svenska lagstiftning vi har hade han aldrig fått det straff han hade förtjänat i mina ögon.

    Blev själv omkörd på 70-väg häromdagen av två idioter som tydligen tävlade som körde som galningar och trängde sig fram emellan bilarna och gjorde vansinnes omkörningar där en normal människa inte skulle drömma om att köra om. Det påminde mig om den här tråden!
    Senast redigerat av GeCe den 2010-08-21 klockan 14:38.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  3. #53
    Som tidigare sagts, om han nu är så överdj-vligt säker på att köra mc, hur det komma sig att han inte vunnit några stora titlar inom roadracingen? Men det är väl bara ren och skär otur förstås..

    Om det istället skulle vara så att han kanske inte är fullt så säker på att köra mc som somliga vill låta påskina, så borde han, för att visa åtminstone en liten gnutta respekt för andra människors liv och hälsa, ägna sig åt sådant här istället:

    http://www.youtube.com/watch?v=x3FOOAMqMvM

  4. #54
    Citat:
    Nu ska jag ut och se om jag kan skrämma upp någon med min mc... / Skrämma skiten ur barn och gamla.
    så svårt va det tydligen inte för andra att begripa vad jag menade.

  5. #55
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Förstår fortfarande inte vari "prestationen" ligger. Motorväg och förutsägbar trafik. bara att höja blicken och reagera lite tidigare än i normalfart. Ser ingenting att beundra, bara dumhet. Mest korkade är dom som dokumenterar och sprider fånerierna.

  6. #56
    Medlem engström67s avatar
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    borlänge
    Inlägg
    3 062
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Förstår fortfarande inte vari "prestationen" ligger. Motorväg och förutsägbar trafik. bara att höja blicken och reagera lite tidigare än i normalfart. Ser ingenting att beundra, bara dumhet. Mest korkade är dom som dokumenterar och sprider fånerierna.
    Jag försvarar inte GR,tvärtom jag har sett någon kort filmsnutt med honom och det är ju inte ens kul, men köra hoj det kan han,men dom förstör ju för oss andra vanliga mc åkare.Höja blicken lite,reagera lite tidigare har du kört över 200 någon gång,krävs lite mera än höja blicken lite,för att inte tala om på bakhjulet i 300,inga blåbär i trafiken skulle klara dessa tokerier,men det ser ju fränt ut

  7. #57
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av engström67 Visa inlägg
    Jag försvarar inte GR,tvärtom jag har sett någon kort filmsnutt med honom och det är ju inte ens kul, men köra hoj det kan han,men dom förstör ju för oss andra vanliga mc åkare.Höja blicken lite,reagera lite tidigare har du kört över 200 någon gång,krävs lite mera än höja blicken lite,för att inte tala om på bakhjulet i 300,inga blåbär i trafiken skulle klara dessa tokerier,men det ser ju fränt ut
    Jodå. Jag har kört ganska fort. För fort och nästan hela tiden men alltid försökt följa alla andra regler än just hastighetsgränserna som gällde. Har lugnat ner mig sen ett antal år. Var faktiskt tvungen att skaffa mig en bil med "inbyggd hastighetsbegränsning" för att tagga ner och vänja om. En hastighet på mätaren betyder eg. inte så väldigt mycket för det kan gå j-a fort i 70 om man är på rätt väg och då känns det betydligt mer än 200+ på en raka. Jag har alltså gjort mina dumheter själv och gör väl fortfarande ibland men inte f - n tycker jag det är något som ska ut på youtube!

    Säger som Mor Emma när det skulle vara så frigjort på 70-talet och hon fick frågan vad hon tyckte om sexdebatten: Vi gjorde detsamma förr också men då höll vi tyst!

  8. #58
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Säger som Mor Emma när det skulle vara så frigjort på 70-talet och hon fick frågan vad hon tyckte om sexdebatten: Vi gjorde detsamma förr också men då höll vi tyst!
    En fullträff! Skryt och skrävel luktar alltid illa!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  9. #59
    Medlem Retards avatar
    Reg.datum
    apr 2010
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    6
    Tänk er för nu. Ni är på hojen.nu. Här har alla mer DB än HK på sina hojar.

    Och åkningen går ut på att göra småbarn döva, inte att köra över dem vid övergångsställena som de med plastraketer gör.

  10. #60
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av Retard Visa inlägg
    Tänk er för nu. Ni är på hojen.nu. Här har alla mer DB än HK på sina hojar.

    Och åkningen går ut på att göra småbarn döva, inte att köra över dem vid övergångsställena som de med plastraketer gör.

    Inte alla, men de som plockar bort orginaldämparen förstår jag inte. Vuxna människor som gör det tycker jag är barnsliga men de kanske tror att de impar på någon när de istället gör tvärtom i sitt sök efter ballhetsfaktor eller penisförlängare eller vad det nu handlar om.
    Lågvatten-märke från min sida för vuxna som försöker impa på det viset. Sånt hör väl tonårstiden till och moppe.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

Liknande ämnen

  1. Ghostrider...
    Av RobbeS i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2016-03-10, 09:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •