Sidan 4 av 10 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista
Resultat 31 till 40 av 97

Ämne: Ghostrider

  1. #31
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av DearHunter Visa inlägg
    Du, GhostBusDriver...!

    ...den faller inte pladask. Syftet är samma!
    GhostHunter prickar inte människor han/hon heller förövrigt. En enorm skicklighet och bedrift som uppskattas av tex sådana som filmar när folk misshandlas oprovocerat på öppen gata och som väntar på att GH/GR ska misslyckas så att de ska få filma något mastigt och blodigt........
    Nu är du ute och cyklar! En mc på motorvägen som kör om alla fordon i hög fart bara det hittas en liten lucka någonstans på vägen kan inte jämföras med någon som sitter och skjuter med vapen på allmän plats! Han må vara skicklig och inte träffa personer men han gör faktiskt skada på egendom av olika slag. Och det helt medvetet till skillnad mot GR som undviker all skada på egendom med sin skicklighet i framförandet av sin mc.

    När du nu också drar in misshandel av personer på allmän plats, dock i en bisats, är du ju så långt ifrån ämnet som det bara går. GR visste hur man framför en mc i fruktansvärt hög fart utan att köra på någonting och förflyttade sig från Stockholm till Uppsala på 16 min.

    Det är skickligt och i all sin vansinnighet coolt!

  2. #32
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Nu är du ute och cyklar! En mc på motorvägen som kör om alla fordon i hög fart bara det hittas en liten lucka någonstans på vägen kan inte jämföras med någon som sitter och skjuter med vapen på allmän plats! Han må vara skicklig och inte träffa personer men han gör faktiskt skada på egendom av olika slag. Och det helt medvetet till skillnad mot GR som undviker all skada på egendom med sin skicklighet i framförandet av sin mc.

    När du nu också drar in misshandel av personer på allmän plats, dock i en bisats, är du ju så långt ifrån ämnet som det bara går. GR visste hur man framför en mc i fruktansvärt hög fart utan att köra på någonting och förflyttade sig från Stockholm till Uppsala på 16 min.

    Det är skickligt och i all sin vansinnighet coolt!
    Skador på egendom är oviktigt i sammanhanget.
    Det är inte träden jag skriver om. Det är skogen.....
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  3. #33
    Mc-Bosse
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av DearHunter Visa inlägg
    Skador på egendom är oviktigt i sammanhanget.
    Det är inte träden jag skriver om. Det är skogen.....
    Ghostrider kör med sin mc så fort det bara är möljigt mellan Stockholm och Uppsala. Han undviker med sin skicklighet att köra på någonting. Några rickoschetter existerar inte. En del bilister blir upprörda och skärrade av han framfart men allt löper på bra och han når sitt mål på 16 min.

    Och detta jämför du med:

    "GhostHunter tar sin modifierade älgstudsare, drar på sig sin baklava och sätter sig på Stureplan. Sedan så börjar han prickskjuta folks vardagsrumslampor, 30 st på 10 sek, och träffar en lampa på 400 m håll. Han uppvisar en imponerande skjutskicklighet. Ja, han är så skicklig att han undviker att skada andra med sina rickoschetter som far runt i en naturligtvis förutsedd riktning. Några människor runtomkring kastar sig åt sidan för att inte bli träffade. Andra står kvar och fattar inte vad det är som händer."

    Olika åsikter ska ventileras och det är nu gjort. Nu ska jag ut och se om jag kan skrämma upp någon med min mc...

  4. #34
    Medlem Starrider_Johnnys avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Huddinge
    Inlägg
    66
    Är det inte bättre att köra Stockholm-Uppsala på längsta möjliga tid och stanna på några ställen och lukta på blommorna

  5. #35
    Jag sticker inte under stol med att jag också kan få en kick av att verkligen pressa min mc, det sker dock på inhägnat område(läs: bankörning) där risken att skada andra människor är minimal(förutom likasinnade som kör på samma villkor).

    Men faktum är att jag också har kört RIKTIGT fort på allmän väg.

    Det var nu bra många år sedan och det var en tidig söndag morgon när jag var ensam på motorvägen. Detta förringar dock inte det faktum att det var oansvarigt handlat av mig. Jag hävdar dock att den stora skillnaden mellan mig och Ghostrider är att jag faktiskt är medveten om detta ansvar. Varför jag också minimerade risken för andra trafikanter/människor genom att välja en motorväg tom från trafik. Som tur är har jag vuxit/mognat ifrån detta nu..

  6. #36
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Det är skickligt och i all sin vansinnighet coolt!
    Tycker du det är coolt när ett gäng harley utan dämpning i sina raka rör skrämmer skiten ur barn och gamla också?
    Om du nu med millimeternogranna jämförelser skall påpeka min osaklighet så be my guest.

  7. #37
    Citat Ursprungligen postat av Starrider_Johnny Visa inlägg
    Är det inte bättre att köra Stockholm-Uppsala på längsta möjliga tid och stanna på några ställen och lukta på blommorna

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av Starrider_Johnny Visa inlägg
    Är det inte bättre att köra Stockholm-Uppsala på längsta möjliga tid och stanna på några ställen och lukta på blommorna
    Ja, de tycker jag är bättre! Så resonerar nog många customhojåkare 8)

  9. #39
    Medlem obans avatar
    Reg.datum
    okt 2008
    Ort
    Ale
    Inlägg
    177
    Citat Ursprungligen postat av Mc-Bosse Visa inlägg
    Ghostrider kör med sin mc så fort det bara är möljigt mellan Stockholm och Uppsala. Han undviker med sin skicklighet att köra på någonting. Några rickoschetter existerar inte. En del bilister blir upprörda och skärrade av han framfart men allt löper på bra och han når sitt mål på 16 min.
    Turligtvis (eller tyvärr) så har han bara en enorm tur när han kört sina repor på film, det räcker med en bilist som får för sig att köra om någon annan när han kommer bakifrån i hög fart för att filmen inte ska vara så tuff längre. Då spelar skickligheten ingen roll längre.

    Sen kan man ju också undra över skickligheten, om han nu är sån överhejare på att köra hoj snabbt, varför kör han då inte på bana och blir mästare??.... eller är det så att han blir ifrånkörd på bana??? (bara undrar)

  10. #40
    Medlem Retards avatar
    Reg.datum
    apr 2010
    Ort
    Norrköping
    Inlägg
    6
    GR, the man the myth. Jämför inte han med John Ausonius Pleese.

Liknande ämnen

  1. Ghostrider...
    Av RobbeS i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2016-03-10, 09:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •