Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 20 av 20

Ämne: Köpa Mc-Kläder Från Tyskland

  1. #11
    Medlem DearHunters avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Base camp Stockholm 43 m.ö.h.
    Inlägg
    942
    Rosa är läckert på tjejer.... helt ok....
    Hellre vara ute på hal is och ha ett glatt liv än gå i lera och sörja

  2. #12
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Citat Ursprungligen postat av Nina Visa inlägg
    Ett tips angående stövlar är att köpa sådana med GoreTex. Kan garantera att det är värt pengarna den dagen man hamnar i ett rejält regn och har femtio mil eller mer att åka. Ledsnade på blöta kalla fötter -99 och har sedan dess utslutande använt stövlar med GoreTex. Har aldrig läckt in en droppe vatten och har heller inte varit extra varma.
    Senast redigerat av Mats Liifv den 2010-08-18 klockan 16:21.
    ~ Mats

    Min blogg

  3. #13
    Medlem gunthers avatar
    Reg.datum
    jul 2010
    Ort
    Sundbyberg
    Inlägg
    176
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Ett tips angående stövlar är att köpa sådana med GoreTex. Kan garantera att det är värt pengarna den dagen man hamnar i ett rejält regn och har femtio mil eller mer att åka. Ledsnade på blöta kalla fötter -99 och har sedan dess utslutande använt stövlar med GoreTex. Har aldrig läckt in en droppe vatten och har heller inte varit extra varma.
    +1
    (Inlägget som du har skrivit är för kort. Var vänlig och utöka ditt inlägg till minst 5 tecken.)

  4. #14
    Medlem M@ries avatar
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    108

    Red face

    Jag blir så illa tvungen att göra ett inlägg här känner jag! Rosa är ju fantastiskt fint! För övrigt så får jag otroligt mycket komplimanger för min hjälm och ser rosa ställ/hjälmar mer eller mindre dagligen. Så, jag antar att ni som inte sett/ser det rosa ute på vägarna bara inte lägger märke till det.

    PINK POWER!

  5. #15
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Ett tips angående stövlar är att köpa sådana med GoreTex. Kan garantera att det är värt pengarna den dagen man hamnar i ett rejält regn och har femtio mil eller mer att åka. Ledsnade på blöta kalla fötter -99 och har sedan dess utslutande använt stövlar med GoreTex. Har aldrig läckt in en droppe vatten och har heller inte varit extra varma.
    Hade de inte Goie-Tex? Oj, då får jag kolla ut ett par andra par, tyckte väl de verkade billiga...

    Citat Ursprungligen postat av M@rie Visa inlägg
    Jag blir så illa tvungen att göra ett inlägg här känner jag! Rosa är ju fantastiskt fint! För övrigt så får jag otroligt mycket komplimanger för min hjälm och ser rosa ställ/hjälmar mer eller mindre dagligen. Så, jag antar att ni som inte sett/ser det rosa ute på vägarna bara inte lägger märke till det.

    PINK POWER!
    Hö hö, jag hade faktiskt en ceriserosa tröja på mig under jackan i går…
    Jag har inte varit nåt fan av rosa direkt, tröjan har jag fått och låg mest i garderoben hela tiden tills i går. Tänkte den är ju tunn och kanske bra att ha under jackan så blir det inte för varmt när man kör hoj. Den får bli en hojtröja, annars ligger den bara och tar plats i lådan.

  6. #16
    Medlem gunthers avatar
    Reg.datum
    jul 2010
    Ort
    Sundbyberg
    Inlägg
    176
    Citat Ursprungligen postat av M@rie Visa inlägg
    Jag blir så illa tvungen att göra ett inlägg här känner jag! Rosa är ju fantastiskt fint! För övrigt så får jag otroligt mycket komplimanger för min hjälm och ser rosa ställ/hjälmar mer eller mindre dagligen. Så, jag antar att ni som inte sett/ser det rosa ute på vägarna bara inte lägger märke till det.

    PINK POWER!
    Säga vad man vill om färgen som sådan, men det är ju lite credd att någon orkar bygga sin profil på det sättet. =)
    Att jämföra med standard "åh-jag-är-så-evil-att-allt-måste-vara-svart-eller-väldigt-mörkt" som jag till del själv fallit offer för.

  7. #17
    Medlem M@ries avatar
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    108
    g - Evil in disguise!

  8. #18
    Medlem M@ries avatar
    Reg.datum
    jun 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    108
    Nina - Tänka sig Det kanske inte kommer som en överraskning, men jag har också en ceriserosa tröja, min är dock för kyliga dagar på motorcykeln.

  9. #19
    Medlem GeländeSports avatar
    Reg.datum
    aug 2010
    Ort
    Tyskland
    Inlägg
    85
    Jag är prenumerant på den tyska motorcykeltidningen Motorrad för att bättra på min tyska. Tidigare i år testade tidningen webhandel hos de största tyska motorcykeltillbehörsfirmorna. Man bedömde bl.a. utbud och utformning av webtjänsten, betalningsmöjligheter, kundservice samt kostnad och snabbhet för leverans av beställda varor hos de 12 största(?) firmorna. I topp hamnade i likhet med senaste testet Louis med 95 av maximalt 100 poäng. På andra plats kom Polo med 91/100 och på tredje Motoport med 81/100.

    Louis fick omdömet ”Absolut toppklass”, Polo och Motoport ”Mycket bra” medan övriga 9 handlare, som poängmässigt hamnade mellan 69-60/100, benämndes som ”Tillfredställande”. Testet lär knappast ha publicerats i den svenska upplagan av Motorrad och då kunde det kanske vara intressant att känna till resultatet. Jag har själv handlat hos Louis flera gånger, än så länge bara i butik dock, och har bara gott att säga om kedjan.

  10. #20
    Mc-Bosse
    Gäst
    Det är ju synnerligen trevligt att kunna klicka på den engelska flaggan på Louis-sajten och få allt på engelska för tyska är för mig som kinesiska, dvs helt obegripligt.

Liknande ämnen

  1. Transport av Mc från Tyskland
    Av kkj i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2015-05-10, 20:31
  2. Köpa MC kläder online?
    Av Mojo i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2014-05-20, 20:25
  3. Köpa mc-tillbehör/kläder över internet
    Av turbo i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2011-07-29, 18:50
  4. Köpa mc delar från Tyskland
    Av Mavve65 i forum Utrustning & Tillbehör
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-09, 11:10
  5. Köpa mc kläder, Thailand?
    Av Jonas76 i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-02-20, 18:01

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •