Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 23 av 23

Ämne: Oj, så dyr

  1. #21
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av akems Visa inlägg
    Om du kör förbi en HD så ser du inte om det är en 70 tals eller 90 tals för det är väldigt liten skillnad,sedan är dom japanska bättre men HD har absolut förbättrat kvaliten och det var nödvändigt för att det inte skulle bli bara entusiaster som köpte dom

    Jo, det har du naturligtvis rätt i och jag är också medveten sen tidigare om att man ansträngt sig, gäller väl främst motorerna om jag inte minns fel man lagt största krutet på. Men ett dåligt rykte är svårt att bli av med men lätt att få. Företaget ha ju haft det kämpigt genom åren med ekonomin men man kan ändå undra vad som motiverar det höga priset.
    Man kanske skulle sänka priset och sälja lite mer istället men då kanske man skulle punktera den Amerikanska drömmen!
    Senast redigerat av GeCe den 2010-08-16 klockan 15:10.
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  2. #22
    Mc-Bosse
    Gäst
    - Jaså din hoj läcker inte olja? Inga fläckar på marken där den stått?
    - Nä det ser du väl? Det står Kawasaki på tanken, inte Harley Davidson, dummer!

  3. #23
    Priset är nog medvetet högt så det ska vara status att äga en. Och att folk ska drömma om den. Det är min drömhoj oxå, men tror som sagt inte jag har råd med nåt större än en sporster 1200 ifall jag köper nytt. De gamla är ju så dyra. Men samtidigt vore bäst hitta nästan nytt som är utrustad med luft och buller. För det är dyrt köpa till det själv.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •