Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 23

Ämne: Oj, så dyr

  1. #1

    Oj, så dyr

    Inte klokt vad dem tar betalt för en gammal Harley!

    Pris: 139 900:- Modellår: 2001 Karta: Visa var
    Fordonstyp: Custom


    Harley-Davidson her
    Mätarställning: 6500 mil
    Färg: SVART
    Typ: Custom
    Info: Fin Heritage med packväskor och div. utrustning som V&H slipon, ryggstöd, verktygsväska, mm. Kom in och se den, finansering och frakten ordnar vi om du vill!

    http://www.blocket.se/vasterbotten/H...8.htm?ca=2&w=1

  2. #2
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Det kostar om man vill leva den amerikanska drömmen och köra Harley...
    ~ Mats

    Min blogg

  3. #3
    Medlem larss avatar
    Reg.datum
    jun 2008
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    108
    Hmm tror jag håller mig till min wilde ett tag till, jämförde den med H-D och det skiljde nära 100 000 . Så en fattig knegare som jag/vi får nog köra USA byggda och USA designade som inte har en motor som går i otakt
    Dont worry be happy8)

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av lars Visa inlägg
    Hmm tror jag håller mig till min wilde ett tag till, jämförde den med H-D och det skiljde nära 100 000 . Så en fattig knegare som jag/vi får nog köra USA byggda och USA designade som inte har en motor som går i otakt
    Ja, så är det. Tycker inte det är värt pengarna som skiljer. Eller rättare sagt har inte ens de pengarna. Min kompis ska ev provköra nån Harley imorgon då han är på verkstad för däcksbyte på sin Yamaha 1900. Han funderar kanske ev byta nästa år.

  5. #5
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378
    Bye a Harley bye the best,drive a mile and walk the rest!

  6. #6
    är inte h-d lite överreklamerad, inte kan dom ju vara värt sånna pengar. 9 år gammal å gått 6500mil å nästan 140000kr
    det är ju många fina veteranmotorcyklar man får för det priset
    Senast redigerat av veteranmc den 2010-08-12 klockan 16:15.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av veteranmc Visa inlägg
    är inte h-d lite överreklamerad, inte kan dom ju vara värt sånna pengar. 9 år gammal å gått 6500mil å nästan 140000kr
    det är ju många fina veteranmotorcyklar man får för det priset
    Jo, helt otroligt pris för en 9 år gammal hoj med de milen dessutom.

  8. #8
    Medlem akemss avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    skåne
    Inlägg
    371
    En bra sak med priset på en gammal harley är just det att de håller värdet.Sålde en gammal shovel från -79 och fick tillbaka allt och lite till av vad den kostat mej,det kan man inte säga om de flesta japaner även om kvaliten är bättre.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av akems Visa inlägg
    En bra sak med priset på en gammal harley är just det att de håller värdet.Sålde en gammal shovel från -79 och fick tillbaka allt och lite till av vad den kostat mej,det kan man inte säga om de flesta japaner även om kvaliten är bättre.
    Ja, kanske de är bra de är dyra. Har inte tänkt i dem banorna. Men kanske inte spelar roll att dem är dyra om man kan sälja dem dyrt.

  10. #10
    Min kompis fick provköra Fat Boy samt Sporster Iron 883. Han blev klart impad, så till våren byter han bort sin 1900:a mot en Harley ju. Han sa att motorgången och ljudet var helt underbart. Samt skönt med 6-växlad låda på Fat Boyen som bara lufsade i landsvägsfart.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •