Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Tänka sig

  1. #1
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    Tänka sig

    …så lång hemvägen blev!
    Vilken go hoj jag hämtat i dag, helt otroligt skoj att köra. Allt bara sitter där jag vill ha grejerna så jag kände mig hemma direkt på hojen. Annars brukar man få kika lite som var blinkers sitter så man inte råkar tuta av misstag. Här, nej då, det bara satt där som jag vore född med hojen. Att man kan hitta så otroligt rätt och den första känslan som infann sig på MC Live när jag satte mig på den var: precis min ergonomi här!

    Ja, mätaren stod på 0 faktiskt, inte en km hade den rullat. Och nu väntar inkörning och ta det lugnt med den, upp till 5000 varv kan man dra på i alla fall den första tiden men redan där känner man hur skoj den är. Undrar just hur mycket roligare den blir när jag kört in den och vant mig mer med den?

    Ett par bilder, på den ena bilden står hojen utanför, klar för genomgång och sedvanlig visning. På bild två står den i garaget bredvid Trajjan. Det var märkligt att hemvägen kändes så lång, jag gick dit för att hämta den och det gick ju fortare? Nån som begriper det här? *fniss, fniss*
    Senast redigerat av Nina den 2010-11-21 klockan 07:26.

  2. #2
    Mc-Bosse
    Gäst
    Det är väl som när jag ska köra 5 km hem från byn. Det brukar vara 3-4 mil när jag ska hem. Cool hoj! Lycka till!

  3. #3
    Medlem Mr.Peters avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    378
    Grattis till nya hojen Nina,den är jag säker på att du får mycket roligt med!

    Ang.tuta o blinkers så gjorde jag det misstaget när min var ny,skulle smyga in vid en kiosk med mycket folk o tryckte ju på tutan när jag skulle blinka (det är rena sirenen på LT:n) och alla på minst 400 meters avstånd vände sig om.Jag försökte göra min stora kropp osynlig.

  4. #4
    Så skoj! Grattis till nya hojen!

  5. #5
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Ja gissa om man fick en nytändning här!
    Här har jag parkerat den hemma, skulle åka och tanka upp den men hade glömt bränslekortet så jag passade på att ta ett par bilder på samma gång när jag nu ändå var hem och hämtade kortet.


  6. #6
    Medlem Molgans avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Luleå
    Inlägg
    1 689
    Härligt! Ser grymt fin ut (men ett par snyggare backspeglar skulle höja den till nya höjder ).
    Grusmysfilm.
    Kurvnötarfilm.

    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Den som aldrig kört vilse har inte sett världen!

  7. #7
    Medlem Gurrags avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    736
    snygg hoj!

  8. #8
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Tack, ja speglarna har jag också hängt upp mig lite på men det får bli sen när jag bestämmer mig för att ev byta.

    I dag skulle jag bara ha ett fäste för skivbromslåset men kom hem med nya kläder i mindre storlek istället.

  9. #9
    Fiiiint
    Grattis till köpet, du kommer få det skoj på vägarna.

  10. #10
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430
    Citat Ursprungligen postat av Maestro Visa inlägg
    Fiiiint
    Grattis till köpet, du kommer få det skoj på vägarna.
    Jag känner redan nu hur rolig den är, risken finns tyvärr att Scramblern kan bli lidande…
    Ja ja, ivern lägger sig nog snart (?).

Liknande ämnen

  1. Byte av styre, vad tänka på?
    Av Grusbusen i forum Mekhörnan
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2014-03-16, 13:55
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2013-07-24, 10:29
  3. Besiktning tis. 13:20 (Vad tänka på?)
    Av Mc-Bosse i forum Mekhörnan
    Svar: 46
    Senaste inlägg: 2011-03-04, 08:11

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •