Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 27

Ämne: Forumrang?

  1. #11
    håller med nina , varför klödda till det , nä enkelt och bra tror jag e det bästa

  2. #12
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Räcker gott som det är nu!
    ~ Mats

    Min blogg

  3. #13
    Medlem swischmcs avatar
    Reg.datum
    okt 2008
    Ort
    infödd 08, dvs förortsbo :)
    Inlägg
    74
    Det blir ju konstigt om man, som jag, är mer läsare än skrivare. Inte alltid som jag tycker att jag har något att tillägga i trådarna. Ändå är jag ofta inne och läser.

    Någon skrev att på Hojen.nu är "alla lika värda". Jag tycker att det är en fin tanke som ska bevaras och praktiseras.

  4. #14
    Medlem Gurrags avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    736
    räcker som det är nu.
    Kanske Admin och Medlem men mer än så är överflödigt

  5. #15
    Jag håller med övriga att det är bra som det är, hur många inlägg jag har gjort syns ju redan.
    Jan-Olov

  6. #16
    Medlem Hagiss avatar
    Reg.datum
    aug 2010
    Ort
    Arlanda
    Inlägg
    102
    Jag må vara ny på detta forum men jag har själv administrerat ett gäng olika forum och är aktiv på flertalet hojforum! Jag håller med tidigare skrivet att det verkar onödigt, personligen får jag känslan av play ahead forum och liknande ställen där status är mer viktigt än innehållet i det man faktiskt skriver! Risken är att admin får 10 gånger mer att läsa...
    RIDERS STOCKHOLM

  7. #17
    Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Inlägg
    2 172
    tycker som de flesta att det är bra som det är ,varför konstla till det som är bra

  8. #18
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2009
    Ort
    Kinna, Mark, V-Götaland
    Inlägg
    25
    Citat Ursprungligen postat av swischmc Visa inlägg
    Det blir ju konstigt om man, som jag, är mer läsare än skrivare. Inte alltid som jag tycker att jag har något att tillägga i trådarna. Ändå är jag ofta inne och läser.

    Någon skrev att på Hojen.nu är "alla lika värda". Jag tycker att det är en fin tanke som ska bevaras och praktiseras.

    Håller med "swischmc" - är också inne på Hojen för läsa och händer väl ibland att man kommenterar. Jag tycker det skall vara som det är. Status världen finns ju redan.

  9. #19
    Medlem fremass avatar
    Reg.datum
    jun 2010
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    42
    För min del så är det skitsamma

    Tror att det bara blir en massa skitsnack så att säga

    Vill samtidigt tilläga att hojen.nu verkligen är det bästa forumet utan tvekan

    även om jag inte har så mkt att inlägga så följer jag väldigt mkt här

    Ha en forsatt trevlig Hoj sommar o kör lugnt

  10. #20
    Medlem speed triples avatar
    Reg.datum
    jul 2010
    Ort
    segerstad skaraborg
    Inlägg
    38
    Jag tycker att man skulle kunna skriva i vad man ville där. Medlem eller bloggare hur kul låter det? Valfrihet är alltid roligare.
    Skaraborgare

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •