Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Veteranträff

  1. #1

    Veteranträff

    Var på en veteranträff idag, med kalix motorveteraner, å folk vart imponerade av våran bsa a10 golden flash med sidovagn från 1954, den fick mest uppmärksamhet av alla fordon. i morgon ska den veteranbesiktas så vi får billigare försäkring, nu betalar vi ca 2400kr per år. det är roligt att ha en hoj som väcker uppmärksamhet , man får många trevliga pratstunder med folk å sånt gillar jag

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2007
    Inlägg
    780
    Citat Ursprungligen postat av veteranmc Visa inlägg
    Var på en veteranträff idag, med kalix motorveteraner, å folk vart imponerade av våran bsa a10 golden flash med sidovagn från 1954, den fick mest uppmärksamhet av alla fordon. i morgon ska den veteranbesiktas så vi får billigare försäkring, nu betalar vi ca 2400kr per år. det är roligt att ha en hoj som väcker uppmärksamhet , man får många trevliga pratstunder med folk å sånt gillar jag

    Det är klart att en sådan pärla tilldrar sig uppmärksamhet, fattas bara annat. Hoppas besiktningen gick bra!
    Mvh
    GeCe

    Det är aldrig försent att prova på något nytt!

  3. #3
    besiktningen gick bra, å idag är den i tidningen, var med den på en konsert yttersti bodträsk å en reporter från haparandabladet fota å interjuva mig. det kom in en bild där jag sitter på den införd skinnbyxor skinnrock å en gammal skinnhjälm på skallen, kraghanskar å gamla motorglasögon å tanten i sidovagnen, reporten gillade våran motorcykel synd bara att jag inte hade tid att låta hon åka en sväng. var tvungen att fara ner till parkeringen å dirigera ut bilarna efter konserten. det kom bla fram en dam som var helt begeistrad i motorcykeln, hon skulle följa mig till världens ände i en sån motorcykel sa hon ,men hon var i 70års åldern
    Senast redigerat av veteranmc den 2010-08-10 klockan 22:51.

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Citat Ursprungligen postat av veteranmc Visa inlägg
    . det kom bla fram en dam som var helt begeistrad i motorcykeln, hon skulle följa mig till världens ände i en sån motorcykel sa hon ,men hon var i 70års åldern
    Ja akta dig! Har du fått smak på russin så vill du inte ha druvor sen!

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Ove Visa inlägg
    Ja akta dig! Har du fått smak på russin så vill du inte ha druvor sen!
    den komentaren var bra

Liknande ämnen

  1. Veteranträff.
    Av pentti01 i forum Träffar & Körningar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-06-27, 13:01

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •