Sidan 5 av 6 FörstaFörsta ... 3456 SistaSista
Resultat 41 till 50 av 51

Ämne: Ny hoj blir det (VN 1600)

  1. #41
    Medlem Mats Liifvs avatar
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    4 557
    Klart du ska vara nöjd med den pärlan! Den kommer du nog att trivas förträffligt med, funkar ju att åka lite längre än till närmsta fik med, vilket Stefan bevisat! Riktigt glad för din skull!
    Senast redigerat av Mats Liifv den 2010-07-28 klockan 22:35.
    ~ Mats

    Min blogg

  2. #42
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av Mats Liifv Visa inlägg
    Klart du ska vara nöjd med den pärlan! Den kommer du nog att trivas förträffligt med, funkar ju att åka lite längre än till närmsta fik med, vilket Stefan bevisat!
    Ja, det är ju meningen att jag ska kunna göra hyfsat långa turer med den. Också. Säkert inga problem alls.

  3. #43
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Äntligen har jag min nya hoj i garaget och imorgon blir det avfärd mot MC-dagarna i Västervik. Perfekt timing.

    Jag har skrivit lite om första intrycken i min blogg för den som vill läsa, titta eller lyssna på ett ljudklipp.

    http://mcliv.wordpress.com/

    Mycket nöjd med de första tio milen.
    Vilken fin hoj och mysigt ljud oxå!

  4. #44
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Ja, det är ju meningen att jag ska kunna göra hyfsat långa turer med den. Också. Säkert inga problem alls.

    Har du kollat hur mycket soppa den drar?

  5. #45
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Har du kollat hur mycket soppa den drar?
    Oj, svårt att säga ännu. Den kan enligt andra dra mellan 0.5 och 1.0. Helt beroende på hur mycket man vrider på gasen. Men på vägen mellan Sthlm och V-vik drog den cirka 0.55.

  6. #46
    Citat Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
    Oj, svårt att säga ännu. Den kan enligt andra dra mellan 0.5 och 1.0. Helt beroende på hur mycket man vrider på gasen. Men på vägen mellan Sthlm och V-vik drog den cirka 0.55.
    Oki! Min 950 drar väl kring 0,45 i vanliga fall. Men har både varit nere kring 0,4 och upp på 0,5. Skoj du träffat Vulcan-gänget, dem verkar ha bra sammanhållning och ett bra forum.

  7. #47
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Skoj du träffat Vulcan-gänget, dem verkar ha bra sammanhållning och ett bra forum.
    Ja, verkligen en skön klubb med följebilar, serveringstält och folk som jobbar ideellt med att serva alla medlemmar. Många andra, fick jag höra på campen, är impnerade på hur VRS lyckas organisera sin klubb och sina evenemang. Känns otroligt gott att kliva in i den gemenskapen.

  8. #48
    Hur är det heter alla Kawas glidarhojar Vulcan. Eller var det bara den första modellen VN15 som sedan gav namnet till alla dem andra?
    Senast redigerat av erkagn den 2010-08-01 klockan 05:43.

  9. #49
    Moderator Jonass avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Södermalm, Stockholm
    Inlägg
    1 560
    Citat Ursprungligen postat av erkagn Visa inlägg
    Hur är det heter alla Kawas glidarhojar Vulcan. Eller var det bara den första modellen VN15 som sedan gav namnet till alla dem andra?
    Det borde någon annan svara på. Jag vet inte. Men här finns hojarna som ger medlemskap i VRS.

  10. #50
    Fina hojar! Jag var på vippen köpa en Mean Streak 1600 förra sommarn men fick alldeles för dåligt bud på min dåvarande Dragstar 1100 för att slå till på ett inbyte.

Liknande ämnen

  1. Yamaha xv 1600, två frågor!
    Av D-tine i forum Mekhörnan
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2018-05-05, 09:30
  2. XV 1600 ojämn bromsverkan
    Av Allan K i forum Custom
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2016-07-25, 15:39
  3. Wildstar 1600, bränsleproblem?
    Av Roush i forum Mekhörnan
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2015-05-28, 20:31
  4. Vad tycker ni om nya BMW 1600?
    Av erkagn i forum Touring
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-10-08, 21:55
  5. kawasaki vn 1600
    Av Bubi i forum Mekhörnan
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 12:14

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •