Sidan 3 av 12 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 21 till 30 av 119

Ämne: Hälsar Du?

  1. #21
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773

    SV: Det här med att hälsa

    jag råkade hälsa på en medlem i ett av de större mc-gängen förra veckan, han hälsade inte tillbaka..

  2. #22
    Medlem akemss avatar
    Reg.datum
    okt 2007
    Ort
    skåne
    Inlägg
    371

    SV: Det här med att hälsa

    Som ny mcåkare tycker jag att det är kul när folk hälsar och jag tycker nog att de flesta hälsar tillbaka.Jag hälsade en gång på ett glatt gäng som var ute och motionerade sina veteranmopeder och där kan man inte klaga på att man inte vinkade tillbaka

  3. #23
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Det här med att hälsa

    Välkommen till hojen, akems. Jo de flesta hälsar men det finns en och annan som av nån anledning inte gör det. De kanske inte törs släppa styret helt enkelt men det avgör man själv om man vill släppa.

    Fast en tog ju priset i somras, det var en tjej som satt bakpå på en glidare. Jag kom på en BMW F650 GS mot dom, hivar ut krattan och hälsar. Ser att tjejen är på väg att hälsa, gubben säger nåt till henne varpå hon drog in krattan och lät bli att hälsa. DET var lite barnsligt tycker jag.

  4. #24

    SV: Det här med att hälsa

    Citat Ursprungligen postat av Katarina
    Fast en tog ju priset i somras, det var en tjej som satt bakpå på en glidare. Jag kom på en BMW F650 GS mot dom, hivar ut krattan och hälsar. Ser att tjejen är på väg att hälsa, gubben säger nåt till henne varpå hon drog in krattan och lät bli att hälsa. DET var lite barnsligt tycker jag.
    Haha, så löjligt! Jag hälsar nog oftare på de med liknande typ av hoj men hälsar någon på mig oavsett vem det är(undantaget EU-mopeder) hälsar jag alltid tillbaka, ver orkar åka runt och va sur.. 8)
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  5. #25
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773

    SV: Det här med att hälsa

    jag körde skoter i åre för några veckor sedan, det är ungefär samma sak med hälsandet där. man hälsar på de flesta, oftast de med samma typ av skoter (en med sportskoter hälsar inte alltid på en med en gammal ockelbo och tvärt om)

    varför kan man inte bara skippa prestigen och hälsa på alla??

  6. #26
    Nilsson
    Gäst

    SV: Det här med att hälsa

    jag hälsa på alla hojar om jag hinner med , ibland fattar jag lite trögt ju

  7. #27
    Medlem werners avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Stehag, Skåne
    Inlägg
    73

    SV: Det här med att hälsa

    Citat Ursprungligen postat av Nilsson
    jag hälsa på alla hojar om jag hinner med , ibland fattar jag lite trögt ju
    ;D ;D ;D
    Rätt som det regnar så kommer det en skur

  8. #28

    SV: Det här med att hälsa

    Förstår att man inte hälsar på moppar.
    För att sortera vad man möter, mopparna liknar ju motorcyklar, brukar jag bedömma hastigheten, mopparna kör sakta, mc fort.
    Ibland misslyckas metoden, en del moppar går för fort. Men å andra sidan så är moppedisterna framtidens mc-åkare.
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  9. #29
    Medlem werners avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Stehag, Skåne
    Inlägg
    73

    SV: Det här med att hälsa

    Citat Ursprungligen postat av Hasse i Kristianstad
    Förstår att man inte hälsar på moppar.
    För att sortera vad man möter, mopparna liknar ju motorcyklar, brukar jag bedömma hastigheten, mopparna kör sakta, mc fort.
    Ibland misslyckas metoden, en del moppar går för fort. Men å andra sidan så är moppedisterna framtidens mc-åkare.
    Precis,inte fel att hälsa på moppar och 125r.
    Minns själv(ibörjan på 1900talet )hur coolt det var när någon med tung hoj hälsade när man kom med AS3:an
    Rätt som det regnar så kommer det en skur

  10. #30

    SV: Det här med att hälsa


    Minns själv(ibörjan på 1900talet )hur coolt det var när någon med tung hoj hälsade när man kom med AS3:an
    [/quote]

    I början på 1900? är du 100 år ?

    Jan-Olov
    Jan-Olov

Liknande ämnen

  1. Svar: 36
    Senaste inlägg: 2012-08-10, 16:41
  2. Texas hälsar
    Av Texas i forum Ny på forumet
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-11-23, 23:58

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •