Sidan 2 av 12 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 119

Ämne: Hälsar Du?

  1. #11
    LillArne
    Gäst

    SV: Det här med att hälsa

    Självklart hälsar jag på alla jag möter i trafiken och hälsas det inte tillbaka så är det oftast HD folk :.
    Jag undrar om dom skäms för att dom åker HD och inte vill att man ska se dom ;D

  2. #12

    SV: Det här med att hälsa

    men vilken gemenskap man känner i trafiken oss mc-åkare emellan.. ja brukar lyfta vänsterhanden och lägga den ut mot trafiken så det syns, tror det för de allra flesta hälsar tillbaka.. på tal om mc-poliser så blir de ordentligt förvånade när det dundrar förbi ett gammalt, mattsvart fatstreck som dessutom hälsar och är trevlig! sen har vi de 4hjulade fordonen, tråkigt nog inte så många som hälsar när ja kör den.. mest bara 15åriga tjejer på moped!? är det vad man förtjänar :P hehe

  3. #13
    Medlem turbos avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    södern
    Inlägg
    773

    SV: Det här med att hälsa

    jag hälsar om det inge går för snabbt

    hälsa är bra för gemenskapen och gör det trevliga att vara ute på vägen med MC, jag tycker man borde lära sig att hälsa när man tar mc-kortet! ;D

  4. #14

    SV: Det här med att hälsa

    Jorå - hälsar på (nästan) allt på två hjul! Ibland händer det att nån EU-moppe (scoter) slinker med om jag är på riktigt gott humör

    Speciellt kul är det om man möter ngt HD-folk - morsar själv som vanligt, och förhoppnigsvis (om dom tillhör den snobbiga kategorin) retar dom sig på att jag tar dom för någon japps-kopia ;D

    Hälsa är livet - hälsa ofta

  5. #15

    SV: Det här med att hälsa

    Tycker det är kul att få en hälsning när man är ute och kör,det är man minsann inte bortskämd med säger jag,som bara kört 2 somrar och är så att säga nybörjare,känns det som.Ja,jag är nygammal förare fick något vansinig ide och bara köpte en hoj en dag.

  6. #16

    SV: Det här med att hälsa

    Citat Ursprungligen postat av muzza
    Tycker det är kul att få en hälsning när man är ute och kör,det är man minsann inte bortskämd med säger jag,som bara kört 2 somrar och är så att säga nybörjare,känns det som.Ja,jag är nygammal förare fick något vansinig ide och bara köpte en hoj en dag.
    Köpa hoj är aldrig en vansinnig idé!

    Kul att de flesta hojåkare hälsar ändå, händer ALDRIG när man kör bil. Skulle iof bli en jävla massa hälsande Nån gång har man glömt av sig och hälsat på en hoj när man själv suttit i bilen..
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

  7. #17
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2007
    Ort
    Borås
    Inlägg
    162

    SV: Det här med att hälsa

    Jag hälsar alla hojåkare och ibland även till folk som står på vägkanten och tittar på oss.

  8. #18
    Bloggare Ninas avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    6 430

    SV: Det här med att hälsa

    Citat Ursprungligen postat av pewa
    Kul att de flesta hojåkare hälsar ändå, händer ALDRIG när man kör bil.
    Då har du nog lite fel bil! Vi hundkojeägare hälsar på varann! Det är liksom nåt man ska göra i en hundkoja när vi möts på vägen nånstans. Visst finns det några som inte hälsar och ser så där förvånade ut modell ”Va'? Känner jag den där??” men annars är regeln att hälsa på varann så jag hälsar på alla i en MINI.

  9. #19

    SV: Det här med att hälsa

    Det gör "alla" som kör Cheva Caprice också.
    Nu kör jag en Opel och de enda som vinkar till mig är snuten som vill att jag skall köra in till kanten o stanna

    8) Printer
    When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace.
    Jimi Hendrix

  10. #20

    SV: Det här med att hälsa

    Citat Ursprungligen postat av Katarina
    Citat Ursprungligen postat av pewa
    Kul att de flesta hojåkare hälsar ändå, händer ALDRIG när man kör bil.
    Då har du nog lite fel bil! Vi hundkojeägare hälsar på varann! Det är liksom nåt man ska göra i en hundkoja när vi möts på vägen nånstans. Visst finns det några som inte hälsar och ser så där förvånade ut modell ”Va'? Känner jag den där??” men annars är regeln att hälsa på varann så jag hälsar på alla i en MINI.
    Ja, jag måste ha fel bil Kom förresten på att jag blivit hälsad på ett par gånger när jag kört vår gamla Saab V4:a. Kanske är så att minoriteter, som hundkojeägare eller hojåkare måste hålla ihop
    Hojen.nu - För oss som gillar motorcyklar!

Liknande ämnen

  1. Svar: 36
    Senaste inlägg: 2012-08-10, 16:41
  2. Texas hälsar
    Av Texas i forum Ny på forumet
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-11-23, 23:58

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •