Sidan 8 av 12 FörstaFörsta ... 678910 ... SistaSista
Resultat 71 till 80 av 119

Ämne: Hälsar Du?

  1. #71
    Moderator Gibsons avatar
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Tyllinge (Västervik)
    Inlägg
    3 424
    Jag hälsar på alla.
    Min hojblogg
    Min vardagsblogg
    Det krävs talang för att spela hård rock och blues medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop.

  2. #72
    Medlem Gurrags avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    736
    Hälsar på alla. Utryckningsfordon av alla slag får tummen upp =)
    De är mcfolkets vänner =)

  3. #73
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Sjötorp
    Inlägg
    4 836
    Jodå! Jag hälsar på alla efter vägen utom bilar. De som inte hälsar tillbaka är som regel mopeder och glidare.

  4. #74
    Hälsar på allt och alla. en och annan karamellknutte låter dock bli att hälsa tillbaka;-/

  5. #75
    Hälsar på alla!

  6. #76
    Medlem Ingemars avatar
    Reg.datum
    nov 2008
    Ort
    Västervik
    Inlägg
    190
    Absolut. Krattan i vädret.

  7. #77
    Mc-Bosse
    Gäst
    Om hälsningen sammanfaller med handhavadet av kopplingshandtaget så brukar jag nicka istället.

  8. #78
    Medlem Motormannens avatar
    Reg.datum
    jul 2010
    Ort
    Västernorrlands län
    Inlägg
    361
    Hur är kamratskapen om man t.ex stannar på en mack eller annat? Byts det några ord om vems hoj som är störst, bäst och vackrast?

    Jag kommer att hälsa jag också minsann, förutom då jag har trafikläraren hack i häl då förstås! Händerna på täcket... ehm... styret!
    Senast redigerat av Motormannen den 2010-07-19 klockan 20:28.
    Bayerische Motoren Werke - Freude am Fahren
    Vägrapportör 5023, Trafikverket
    Suppleant i SMC Västernorrland
    Utvald Vägrapportör

  9. #79
    Citat Ursprungligen postat av Livgardisten Visa inlägg
    Hur är kamratskapen om man t.ex stannar på en mack eller annat? Byts det några ord om vems hoj som är störst, bäst och vackrast?

    Jag kommer att hälsa jag också minsann, förutom då jag har trafikläraren hack i häl då förstås! Händerna på täcket... ehm... styret!

    Vi var ju och fikade på ett café på landsbygden idag. När vi gick därifrån så mötte vi ett par på en Guldvinge som var på väg in att fika. De sa hej! Men tror att folk är blygare att prata när man står öga mot öga.

  10. #80
    Mc-Bosse
    Gäst
    Hur är kamratskapen om man t.ex stannar på en mack eller annat? Byts det några ord om vems hoj som är störst, bäst och vackrast?
    På Biltemas parkering hade jag stannat med min gamla Kawasaki LTD från -81. Bredvid parkerades en nyare Kawasaki av kromslädemodell. Jag log och sa skämtsamt; två Kawasaki och pekade först på min och sedan på hans hoj. Han bara glodde och sa inte ett ord utan slängde jackan på hojen och gick in i varuhuset.

Liknande ämnen

  1. Svar: 36
    Senaste inlägg: 2012-08-10, 16:41
  2. Texas hälsar
    Av Texas i forum Ny på forumet
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-11-23, 23:58

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •