Sidan 5 av 12 FörstaFörsta ... 34567 ... SistaSista
Resultat 41 till 50 av 119

Ämne: Hälsar Du?

  1. #41
    Nilsson
    Gäst

    SV: Det här med att hälsa

    nu ska vi inte bråka här

  2. #42
    Medlem werners avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Stehag, Skåne
    Inlägg
    73

    SV: Det här med att hälsa

    Citat Ursprungligen postat av Nilsson
    nu ska vi inte bråka här
    Håller med,blir bara så trött på allt gnäll på HD och HD-åkare,ni som är så negativa till detta märke och dess förare,varför inte nästa gång ni träffar en dito,gå fram till honom/henne och berätta vad ni tycker om oss och sitt inte bara där bakom era skärmar och spy galla.Inte konstigt en del slutat hälsa när man blir dunkad i ryggen och får beröm för hojjen men sen stucken i ryggen när man vänder sig om.
    Rätt som det regnar så kommer det en skur

  3. #43
    Nilsson
    Gäst

    SV: Det här med att hälsa

    vadå , jag har väl altid sagt till dej vad jag tycker . gillar ju den lilla hojen ju

  4. #44
    Medlem werners avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Ort
    Stehag, Skåne
    Inlägg
    73

    SV: Det här med att hälsa

    Citat Ursprungligen postat av Nilsson
    vadå , jag har väl altid sagt till dej vad jag tycker . gillar ju den lilla hojen ju
    Du ja,men du é oxå ett stort(litet) undantag ;D
    Rätt som det regnar så kommer det en skur

  5. #45
    Nilsson
    Gäst

    SV: Det här med att hälsa

    blir det en tur i morron?

  6. #46

    SV: Det här med att hälsa

    Citat Ursprungligen postat av Gnistvändaren
    Jag kanske är ouppmärksam i trafiken, men har faktiskt inte lagt märke till att hojtyp/märke skulle vara kopplat till huruvida föraren vinkar till mig eller ej. Jag har nog blivit lika hälsad och ignorerad av alla kombinationer.

    Humöret stiger ju när man blir hälsad, men de som inte hälsar är inte mitt bekymmer. De har antagligen antingen för fullt upp med att hålla kontroll på sitt fordon, eller har näsan för högt i vädret för att se var de går.

    Själv hälsar jag åt allt som ser ut som en mc. Vid övergångsställen etc brukar jag vinka till småbarn, det är enormt uppskattat. "Äkta bikers" må rulla på ögonen åt det - småttingarna är gulligare!

    En liten hisoria. Var inne i stan med hojen Dragstar röd o grann, var på väg mot hojen för att åka iväg då ser jag en pappa med en liten grabb 4-5år ca som fick syn på min mc. Grabben stannade och pekade pappan försökte gå vidare men grabben ville titta, då fick han syn på mig i mckläder och då ville han titta medan jag startade. Grabben väntade tålmodigt medan jag fick på hjälm o hanskar och sedan när jag satte mig på och startade trodde jag han fick spel han hoppade o pekade på mig aldeles salig, jag kunde inte låta bli att gasa lite exta de gillade han. Ett härligt minne av den lille grabben
    Jan-Olov

  7. #47
    Medlem Wildas avatar
    Reg.datum
    nov 2007
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    77

    SV: Det här med att hälsa

    Citat Ursprungligen postat av werner
    Håller med,blir bara så trött på allt gnäll på HD och HD-åkare,ni som är så negativa till detta märke och dess förare
    Jag är inte negativ, är t.o.m gift med en HD-åkare. Funkar hur bra som helst! :
    Själv kör jag Honda. 8)

  8. #48
    Nilsson
    Gäst

    SV: Det här med att hälsa

    helt rätt min vän HD åker de men vi kör våra hojar , hi hi kunde inte låtabli

  9. #49

    SV: Det här med att hälsa

    Citat Ursprungligen postat av werner
    ALLTID detta jevvla hackande på HD och HD åkare,blir så trött,é ni så f-bannat avis,eller??? >
    Det är inget fel på HD åkare generelt, en del bär sig lite konstigt åt bara. Jag har 4-5 bästa kompissar som kör HD, tror att du kan vara en av dom.
    Den lilla klicken av HD åkare som beter sig lite konstigt, vill gärna att vi andra skall vara lite avis, tyvärr så är vi inte det, vi trivs med de hojar vi kör och vill inte byta.
    60-årskrisare, tillbaks till barndomen, körde cross och lekte i sandlådan, nu kör jag BMW GS, Yamaha Virago och Case grävmaskin

  10. #50
    Medlem Hamres avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Ort
    Lysekiiil
    Inlägg
    435

    SV: Det här med att hälsa

    Är det inte konstigt, dom tror, nej dom är övertygade om att dom kör världens bästa hoj. :
    Och dom tål inte minsta kritik mot sin lilla hd. : Det finns faktiskt hd ägare här omkring Lysekil som inte kan tänka sej att åka ihop med nåt annat hojmärke.
    Nu blir jag väl hängd av alla hd-mu.... åkare (heter det), men jag står för min åsikt!
    Jag hoppas ju att det finns nån hd åkare här som inte tar illa upp, alla är ju inte såna som jag har beskrivit här.
    Ha De.
    Put something nice between your legs, Street Triple.
    Jag Vägrar Kategoriskt Customhoj!

Liknande ämnen

  1. Svar: 36
    Senaste inlägg: 2012-08-10, 16:41
  2. Texas hälsar
    Av Texas i forum Ny på forumet
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-11-23, 23:58

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •