Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 24 av 24

Ämne: Vilken hoj är bäst för mig?

  1. #21
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2010
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    131
    Tack, den jag köpt vibrerar inte mycket alls utom förstås vid låga varv, den Intrudern jag provkörde tidigare vibrerade sjukt mycket så nått fel va det på den. Så den jag köpt känner jag att jag kan åka riktigt långt på

  2. #22
    Ok.

    Då var det nog nå´t fel på den du provkörde. Huvudsaken är att du är nöjd med din hoj

    Gällande Harley-Davidson så är det i regel "surt sa räven" i de fall man snackar om att det bara är en massa skruvande. Visst är dom dyra men så länge man inte skruvar sönder dem med trim och annat så funkar de i princip som vilken hoj som helst. Förr i tiden var det däremot annat(före Evo-motorn i början/mitten av 80-talet), då var Harley-Davidson ett rent entusiastfordon.

  3. #23
    Medlem
    Reg.datum
    sep 2009
    Ort
    Borgvik, Värmland
    Inlägg
    4 510
    Citat Ursprungligen postat av Scorpio Visa inlägg
    Ok.

    Då var det nog nå´t fel på den du provkörde. Huvudsaken är att du är nöjd med din hoj

    Gällande Harley-Davidson så är det i regel "surt sa räven" i de fall man snackar om att det bara är en massa skruvande. Visst är dom dyra men så länge man inte skruvar sönder dem med trim och annat så funkar de i princip som vilken hoj som helst. Förr i tiden var det däremot annat(före Evo-motorn i början/mitten av 80-talet), då var Harley-Davidson ett rent entusiastfordon.
    Vet inte om den gamla slogan gäller än. " Köp Japan och kör när du vill, köp HD och bo på verkstan"

  4. #24
    Medlem
    Reg.datum
    jul 2010
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    131
    Nja jag tror också det gäller lite äldre HD faktiskt... Jag kan mycket väl tänka mig en nyare HD men där sätter nog plånboken stopp för tillfället....
    Såg faktiskt en HD häromdan som jag aldrig skulle kunna tänka mig att köpa.

    Trike

    Men det är väl tur det finns en även för de som inte kan hålla balansen själva

Liknande ämnen

  1. Hur det kan vara, när det är som bäst.
    Av Zeeuus i forum Off topic
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2016-05-09, 13:35
  2. Bäst fäste ?
    Av pentti01 i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2014-06-29, 01:44
  3. Vilket hojmärke trivs du bäst med?
    Av Nina i forum Övrigt hojsnack
    Svar: 55
    Senaste inlägg: 2012-03-25, 15:57
  4. Vilken hoj är bäst runt 1800 CC
    Av davidguitar i forum Custom
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-10-26, 14:43
  5. Bäst att passa på.
    Av Gibson i forum Återfallsknutten - Arkiv
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-07-20, 10:33

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •